مجموعه ایمن هارد در این بخش شما را با هارد سونی و بازیابی اطلاعات هارد سونی sony آشنا می کند.

بازیابی اطلاعات هارد سونی sony

بازیابی اطلاعات هارد سونی sony

 

معرفی شرکت سونی :

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شده. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود.شرکت سونی در سال ۲۰۱۷ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۱۰۵ از بزرگترین شرکت‌های سهامی جهان قرار گرفت.دفتر مرکزی سونی در شهر میناتو، توکیو قرار دارد. شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شده‌ترین آن‌ها عبارتند از: سرگرمی کامپیوتری سونی، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی.

بازیابی اطلاعات هارد سونی sony :

بازیابی اطلاعات هارد سونی sony موجود در بازار (تعمیرات هارد اکسترنال سونی ، تعمیرات هارد اینترنال سونی ) تقریباً به یک شکل صورت می‌گیرد و کارشناسان تعمیر، در صورتی که تمامی ابزارآلات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند قادر به رفع تمامی مشکلاتی خواهند بود که در هارد ایجاد می‌شود.

هارد سونی همانند دیگر هاردهای موجود، ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ای دارد از این رو تعمیر و بازیابی آن به ویژه با توجه به مدل‌های گوناگون و متنوع موجود از آن یک کار تخصصی است.بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات هارد سونی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجازی که کارشناسان آن‌ها تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید.

مجموعه آپاو یکی از تخصصی ترین مجموعه های حال حاضر در حوزه تعمیر این دستگاه است. بازیابی اطلاعات هارد سونی sony که از پیچیده‌ترین نوع هارد ها است نیاز به تجربه و تخصص فراوانی دارد ، تیم آپاو از ماهرترین افراد در حوضه بازیابی اطلاعات هارد سونی sony تشکیل شده است که شما می توانید با اطمینان ،هارد خود را برای تعمیر به دست ما بسپارید.

بازیابی اطلاعات هارد سونی

خدمات بازیابی اطلاعات هارد سونی sony مجموعه ایمن هارد :

  • بازیابی اطلاعات هارد سونی sony که ضربه خورده اند و کارنمیکند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی sony که صداهای ناهنجار میدهد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی sony که در آن پارتیشن خالی از اطلاعات میباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که پارتیشن به قصد یا اشتباهآ فرمت شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که شناسایی نمیشود.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که اطلاعات به قصد و یا اشتباهی حذف شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که اطلاعات کد شده و با کارکترهای غیر عادی نمایش داده میشود.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در موقع بالا آمدن سیستم عامل سیستم ریست میشود و یا هنگ میکند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما ظرفیت هارددیسک درست نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که بشدت بدسکتور دارد.

دلایل خرابی هارد دیسک سونی :

  • خرابی فیزیکی هارد دیسک

اولین عامل از عوامل خرابی هارد دیسک، ورود صدمات فیزیکی است. قطعات متحرک مختلفی در زمان روشن بودن هارد مشغول به کارند و کوچک ترین تکان و ضربه به هارد دیسک می تواند به آسیب دیدگی جدی هارد منجر شود. مشکلات فیزیکالی در هارد های اکسترنال به دلیل استفاده به صورت پرتابل آن رایج تر است.

  • حرارت بیش از حد هارد

هارد برای کار کردن در دما و حرارت مشخصی ساخته شده است. این بازه حرارتی بسته به نوع و مدل هارد متفاوت است. با بیشتر شدن دما از حد نرمال، ممکن است هارد شما آسیب ببیند. با توجه به تنوع هاردهای موجود در بازار، نمی توان میزان دقیقی از درجه حرارت را برای در امان بودن هارد ذکر کرد؛ بهتر است تا حد امکان از کامپیوتر خود در دمای مناسب استفاده کنید.

  • روشن و خاموش شدن مکرر

خاموش و روشن کردن کامپیوتر موجب وارد شدن فشار بیش از اندازه به هارد دیسک می‌باشد که یکی از عوامل خرابی هارد دیسک است .

  • نوسان جریان برق

یکی دیگر از عوامل خرابی هارد دیسک ، قطع و وصل جریان برق است. قطعی و نوسان برق به هارد آسیب جدی وارد می کند و خیلی سریع آن را با مشکل مواجه خواهد ساخت.

  • مرتب نبودن اطلاعات و فایل های روی هارد

مرتب بودن فایل ها را جدی بگیرید ، زیرا یکی از عوامل خرابی هارد دیسک نامرتب بودن فایل ها می باشد. اگر در زمان کپی کرد فایل ها نظم و انظباط را رعایت نکنید، فایل ها کاملا بی نظم نظام ذخیره می شوند و همین بی نظمی زمان دسترسی به اطلاعات رابیشتر خواهد کرد. در این شرایط هارد مجبور خواهد شد که بیشتر کار کند و همین امر منجر به خرابی این قطه در دراز مدت خواهد شد.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم شما را با علت های خرابی هارد سونی و نحوه کار بازیابی اطلاعات هارد سونی sony که در ایمن هارد صورت میگیرد آشنا کنیم.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (2 امتیاز)