ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

مرکز تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت SEAGATE

 

تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت

کمپانی معروف سیگیت واقع در آمریکا می باشد که از سال 2006 با خرید امتیاز شرکت معتبر مکستور آغاز به کار حرفه ای کرد و خط تولید هاردهای اینترنال و اکسترنال خود را راه اندازی کرد.

کمپانی سیگیت در سالهای اخیر با برند سامسونگ ادغام شده است و هاردهای خود را در ظرفیت های مختلف در کنار داشتن هدهایی قوی وارد بازار کرده است و در رده ی معتبر ترین و پرفروش ترین های هارد دیسک قرار گرفته است که در کنار داشتن مزایای بسیار از جمله سرعت بالا در هاردها و هدهایی قوی اما بعضا دچار مشکل شده و ایراداتی پیدا می کند که تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت را کاملا تخصصی می کند.

مشکلاتی که در هاردهای سیگیت بوجود می آید:

این مشکلات به دو دسته ی کلی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند

ریکاوری هارد سیگیت

مشکلات نرم افزاری هارد سیگیت

  1. عدم شناسایی و دیتکت شدن هاردهای اینترنال و اکسترنال سیگیت

هاردهای اینترنال پس از روشن شدن لپ تاپ یا کامپیوترهای خانگی و هاردهای اکسترنال پس از اتصال کابل به سیستم باید شناسایی شوند و در صورتی که عمل دیتکت شدن به درستی انجام نشود و یا به کندی انجام پذیرد نشانه ی وجود مشکلی در هارد می باشد که امکان دست یابی به اطلاعات و درایوها از شما صلب می شود و همچنین در انواع اینترنال هنگام نصب ویندوز با مشکل رو به رو می شوید که از علائم مختلفی می تواند نشات گرفته باشد اما شایع ترین دلیل آن وجود نقص و ایرادات فریموری در هارد می باشد که تیم آپاو در حداقل زمان و به راحتی تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت شما را بر عهده می گیرد که اصلاح آن امری تخصصی می باشد.

اما این عدم شناسایی هارد ممکن است به دلایل دیگری نیز ایجاد شود:

# خرابی یا سوختن برد هارد سیگیت

# صدمات فیزیکی و ضربه خوردن هارد سیگیت

# خرابی موتور و سیلندر هارد سیگیت

# خرابی در هد ها

و …

  1. وجود بدسکتور در هاردهای سیگیت

هاردهای سیگیت خیلی کمتر از دیگر انواع هاردها دچار بدسکتوری می شوند که با نشانه هایی مثل کند شدن هارد ، ایجاد صدا از هارد و عدم نمایش و شناسایی اطلاعات قابل تشخیص می باشند. در مواجهه با این مشکل مرکز تخصصی آپاو با در دست داشتن متدهایی تخصصی برای گرفتن بدسکتوری اقدامات لازم برای تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت را انجام می دهد و در کوتاه ترین زمان هارد شما را تعمیر و در صورت لزوم اطلاعات آن را بازیابی می کند.

3.نقص فریموری هارد سیگیت

خرابی در سیستم عامل و ماژول های هارد سیگیت همچنین خرابی در مترجم هارد از علل ایجاد مشکل در فریمور هارد

می باشد که با عدم نمایش اطلاعات همراه است و در این مرکز به راحتی تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت با کمک مهندسین کار بلد انجام می گیرد.

4.خراب شدن یا سوختگی برد هارد سیگیت

که اغلب به دلیل نوسانات برقی وعدم وجود منبع تغذیه مناسب برد هارد می سوزد که باید توسط دستگاه های پیشرفته جراحی شود و در صورت لزوم با یک برد مشابه همسان سازی تخصصی شود تا اطلاعات بازگردانده شوند.

  1. متغیر نشان دادن ظرفیت

  2. کاهش سرعت هارد سیگت

  3. افت سرعت در کپی کردن اطلاعات

و … از ایرادات شایع در هاردهای سیگیت محسوب می شوند که در مرکز تخصصی آپاو تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت با هر نوع مشکلی و هر مدلی از قدیمی ترین تا بروز ترین انواع چه اینترنال و چه اکسترنال به صورت حرفه ای توسط کادری متخصص و مجرب در این زمینه صورت می گیرد.

تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت

مشکلات سخت افزاری هارد سیگیت

هاردهای اکسترنال سیگیت اغلب به دلیل جابه جایی زیاد ممکن است دچار صدمات فیزیکی شوند. هاردهای اکسترنال سیگیت در دو نوع Seagate Backup Plus و Seagate Expansion موجود می باشند که معمولا نوع اول آن یعنی سیگیت بک آپ پلاس به دلیل ادغام با سامسونگ هدهای ضعیف تری دارند و بر اثر ضربه به آن آسیب می رسد هر چند که سیگیت بک آپ پلاس از نظر فریموری ساختمانی مقاوم تر دارد و از جهت سیستم عاملی کمتر دچار خرابی می شود.

اما خرابی سخت افزاری هاردهای سیگیت با علائمی مثل ایجاد صدای تق تق ، عدم دیتکت شدن و هنگ کردن قابل شناسایی می باشد و برای تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت در این موارد نیاز به دستگاه های پیشرفته و تخصصی جراحی هارد در کنار افرادی کارشناس و با تجربه می باشد که مرکز آپاو با گردآوردن تمام امکانات مورد نیاز تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد سیگیت شما عزیزان را به بهترین نحو ، در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه انجام می دهد و آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.در این زمینه توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت برخورد با هرگونه مشکلی در هارد سیگیت خود بدون هیچ اقدام خود سرانه ای هارد را خاموش کرده و با تماس از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرد تا در صورت احتیاج اقدام به تعمیر آن صورت گیرد.

 

5/5 - (8 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.