تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680

هارد اکسترنال ایدیتا hd680

اطلاعات عمومی در مورد ADATA HD680

قبل از اینکه به سوالات بالا پاسخ داده شود در مورد ADATA HD680 به صورت کلی صحبت خواهیم کرد. این هارد در دو حجم یک ترا و دو ترابایت ساخته‌شده است به همین دلیل حجم و ظرفیت خوبی برای انتقال داده‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ضدضربه است و استاندارد MIL-STD810G را دارد. این هارد به گونه‌ای ساخته شده است که در برابر ضربات مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و در یک کلام، به طور کامل ضربه را دفع می‌کند؛ این ویژگی به کمک ساختار سه‌لایه‌ای که برای آن طراحی و ساخته شده است، ایجاد می‌شود. این هارد، دارای نگهدارنده کابل USB است. وزن آن 270 گرم بوده و در ابعاد 22.9×101.7×124میلی‌متر ساخته شده است. ADATA HD680، در سه رنگ آبی ، مشکی و زرد در بازار موجود است. یک کابل USB3.1 برای انتقال اطلاعات همراه با این هارد ارائه می‌شود و سرعت انتقال اطلاعات را خوبی افزایش می‌دهد. برای این که این انتقال‌دهنده در اثر بی‌احتیاطی گم نشود، در اطراف هارد، جایگاهی برای آن در نظر گرفته شده است. بهتر است بعد از استفاده، حتما کابل را در محل خود قرار دهید و در پوش هارد را محکم ببنید.

در این مطلب بصورت کامل از نقد و بررسی هارد ایدیتا تا نحوه تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 صحبت خواهیم کرد

تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال adata hd680

آیا هارد ADATA HD680  ضد ضربه و مقاوم در برابر ضربه است؟

این هارد، در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم است و به بیان ساده‌تر،ضد ضربه نیست و ممکن است به مشکل بخورد. به گفته شرکت ای دیتا اگر تا نهایت ارتفاع 1.2 متری به زمین برخورد کند هارد بدون مشکل به کار خود ادامه خواهد داد، اما واقعیت ممکن است برای آن مشکلاتی پیش آید و دیگر دستگاه قادر به کارکردن مانند قبل نباشد. مخصوصا در مواقعی که هارد روشن باشد به احتمال زیاد هد هارد خراب میشود. پوشش سه‌ لایه‌ای که این دستگاه دارد به شما کمک می‌کند که در هارد در برابر ضربات نسبت به سایر هارد ها مقاوم تر باشد. قت کنید و در نگهداری از دستگاه بسیار مراقب باشید.

مرکز-ریکاوری-هارد-adata-hd680

آیا هارد ADATA HD680 ضد آب است؟

هارد ADATA HD680 در برابر مقاوم نیست و در اثر افتادن در آب، برای دستگاه مشکلاتی ایجاد می شود. این هارد درپوش usb ندارد و وقتی داخل آب بیفتد احتمال خرابی هارد زیاد است. پس در مراقبت از آن، نهایت دقت را به خرج دهید تا نیاز به تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 نباشد و از بروز مشکل جلوگیری کنید.

تعمیرات-حرفه ای-هارد-ایدیتا

حفاظت از هارد ADATA HD680 به چه صورت است ؟

هارد ADATA HD680  بخوبی از الگوریتم 256 بیتی  AES پشتیبانی میکند. این دستگاه، قابلیت خوبی در برابر حفظ اطلاعات شما دارد. این روش محافظت اطلاعات از تازه‌ترین و به‌روزترین روش‌های حفظ اطلاعات است که در واقع روش کار، به این صورت است که برای رمز گذاری و رمزگشایی از کلیدهایی که یکسان و شبیه به هم هستند استفاده می‌شود. به این صورت، اطلاعاتتان در امنیت و حفاظت کامل قرار دارند.

تعمیر بازیابی هارد ایدیتا اچ‌دی ۶۸۰

آیا ADATA HD680 در برابر گرد و غبار مقاوم است؟

متاسفانه علی‌رغم حجم و ظرفیت بالای این دستگاه و ضد ضربه بودن آن، در برابر گرد و غبار مقاومت ندارد و به همین علت نمی‌توان در محیط‌هایی که غبار زیادی دارند، از آن استفاده کرد و کارکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. پس برای افزایش کارایی، سعی کنید آن را در محیط‌هایی عاری از گرد وغبار مورد استفاده قرار دهید، تا طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند، اطلاعات از بین نروند و از تحمیل هزینه‌های بعدی جلوگیری شود.

آیا به تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 نیاز خواهیم داشت ؟

بله ، اگر این هارد، در اثر افتادن‌ و یا ضربه و تکانش ناگهانی، به اصطلاح دچار شوک شود، احتمال خرابی های مختلف از ناحیه هد یا سیلندر میشود که در خواندن و ثبت کردن اطلاعات اختلال ایجاد میشود و یا ممکن است هارد به مرور زمان و یا به دلایلی به خرابی بدسکتور بخورد و یا فریمور هارد به مشکل بخورد و یا علت های زیادی برای خرابی هارد ADATA HD680 وجود دارد که ممکن است در آینده نیاز به تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 نیاز داشته باشید.

تعمیر ریکاوری adata hd680

مراحل تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 به چه صورت است ؟

در صورت بروز مشکلات در این هارد، باید به مواردی که در زیر آورده می‌شود، عمل نمایید:
در مرحله اول، به هر روشی که برایتان امکان دارد، هارد را به دست ما برسانید. اگر در تهران ساکن هستید، به صورت مراجعه حضوری یا ارسال با پیک  و در غیر این صورت، آن را با پست یا تیپاکس و یا هر راه دیگری برای ما ارسال کنید.
در مرحله بعد، هارد با دستگاه‌های سخت افزاری حرفه ای ، آنالیز شده و عیب دستگاه مشخص می‌شود.
سپس، با صاحب هارد تماس حاصل شده و فرد در جریان مشکل ایجاد شده برای هارد قرار گرفته و هزینه و زمان تعمیر و ریکاوری به اطلاع او رسانده می‌شود.
در این مرحله نیز، با رضایت مشتری، مراحل تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 آغاز میشود در نهایت نیز تسویه حساب انجام شده و هارد به مشتری تحویل داده می‌شود.

بدلیل زمان و هزینه ای که برای جمع آوری و نگارش این مطلب صرف شده ، هرگونه کپی برداری از مقاله تعمیرات و ریکاوری هارد اکسترنال ADATA HD680 بدون ذکر منبع مجاز نمیباشد.

نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی

طراح : آرین آرمیون

منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و adata.com seagate

سوالات متداول

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

تعمیر هارد کاملاً بستگی به نوع و میزان آسیب دارد. هر چه‌قدر این آسیب‌دیدگی شدیدتر باشد تلاش و حساسیت برای تعمیر هارد نیز بیشتر خواهد شد.

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.
بنابراین این کار را به افراد خبره بسپارید.
شما می‌توانید جهت انجام بازیابی هارد به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (3 امتیاز)