برای خواندن این صفحه به 5 دقیقه زمان نیاز دارید

تعمیرات و ریکاوری هارد در این مرکز بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد

تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ

تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ

سامسونگ از کمپانی های معروف و بنام در زمینه تولید هارد می باشد که به تازگی با برند سیگیت یکی شده و دیگر به تنهایی خط تولید هارد دیسک ندارد و به نام سیگیت وارد بازار می شود. کیفیت بالای هاردهای سامسونگ از ویژگی های عوام پسند این هاردها محسوب می شود اما در این میان مشکلات و نواقصی در بین هاردها بوجود می آید که تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ را تخصصی و نیازمند تجربه و مهارت می سازد. این مشکلات رایج در مطلب تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ  به صورت خلاصه برای شما عزیزان مطرح می شود تا در صورت بروز هر یک از این موارد سریعا هارد خود را به یک مرکز معتبر با تجهیزات پیشرفته در این زمینه ارجاع دهید.

خرابی های هاردهای اینترنال و اکسترنال سامسونگ

این خرابی ها به طور کلی در دو دسته تقسیم می شوند :

1.خرابی های سخت افزاری که اکثرا در اثر صدمات فیزیکی در هاردهای سامسونگ ایجاد می شود و نتایجی مثل خرابی هدها ، موتور، سوختن برد و … را در پی دارد.

2.خرابی های نرم افزاری که مربوط به سیستم عامل هاردها می باشد و در صورت خرابی ماژول ها و خرابی فریموری در هاردها ایجاد مشکل می کند و در نتیجه هارد شناسایی نمی شود و یا سرعت هارد کاهش چشم گیری پیدا می کند.

تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ

مشکلات سخت افزاری هارد سامسونگ

خرابی هدها و موتور اسپیندل هارد سامسونگ

این خرابی در هاردها بر اثر ضربه خوردن و صدمه ایجاد می شود که دراین حالت با علائمی مثل عدم شناسایی هارد و یا صدایی تق تق مانند روبه رو خواهید شد.اکثر این صدمات جبران نا پذیرند و هاردها را لز بین می برند و درصد تعمیر آن نسبتا پایین می باشد اما اقدام به بازیابی و ریکاوری این هاردها در مرکز آپاو انجام می گیرد.

سوختن برد هارد سامسونگ

اغلب این مشکل به دلیل نوسانات برقی ، اشتباهات کاربران در هنگام اتصال به سیستم، عدم وجود منبع تغذیه مناسب ، خرابی سوکت USB در هارد اکسترنال  و جا به جا زدن برق به هارد هنگامی که روشن می باشد در هاردهای سامسونگ  ایجاد می شود که با علائمی مثل بوی سوختگی و یا عدم دیتکت شدن هارد مواجهه می شوید. تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ  در این شرایط پیچیده و تخصصی می شود و نیاز به ابزارها و تجهیزاتی پیشرفته برای تعمیر و جراحی هارد شما دارد. مرکز آپاو با در دست داشتن تمامی امکانات لازم تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ شما را در حداقل زمان به صورت حرفه ای انجام می دهد و در صورت نیاز با همسان سازی مدیا هارد برد ان را با یک با برد مشابه جایگزین سازی می کنیم و این امری تخصصی می باشد چرا که هر هارد برد مخصوص به خود را دارد و در صورت خرابی برای همسان سازی نیازمند مشابه سازی است و تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ به صورت خودسرانه نابودی اطلاعات شما را در پی خواهد داشت.

صدای تق تق شنیدن از هارد سامسونگ

صداهایی غیر عادی مثل تق تق کردن ، گیر کردن و یا ونگ زدن همگی نشانه ی وجود مشکل فیزیکی در هارد سامسونگ می باشد و باید تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ در دستگاه مخصوص انجام گیرد تا پس از جراحی هارد بازگردانده شود و در صورت خواست شما اطلاعات آن بازیابی شود.

تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ

مشکلات نرم افزاری هارد سامسونگ

خرابی و نقص فریموری

خرابی فریموری که مربوط به سیستم عامل هارد و ماژول ها می باشد با علائمی مثل عدم شناسایی هارد و کند شدن هارد در کپی کردن اطلاعات شناخته می شود که در هاردهای سامسونگ نقص فریموری کمتر دیده می شود اما اگر چنین مشکلی پیش بیاید تنها چند مرکز قادر به تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ شما می باشند چرا که جراحی و بازیابی آن پیچیده تر از انواع دیگر می باشد و نیازمند دانش و مهارت بالا می باشد که این مجموعه با فراهم کردن ابزارات تخصصی و کارشناسان خبره علم تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ شما را به خوبی می داند.

وجود بدسکتوری در هارد سامسونگ

بدسکتوری شدن هارد از دیگر مشکلات نرم افزاری هارد های سامسونگ محسوب می شود و ممکن است به دلیل خرابی فیزیکالی یا همان سخت افزاری باشد یا به خرابی نرم افزاری هارد سامسونگ مربوط باشد. معمولا اگر بدسکتور در ابتدا یا انتهای هارد باشدبا عدم دیتکت شدن هارد مواجهه می شویم و دسترسی به درایوها و فولدرها نداریم و اگر در ابتدا یا انتهای هارد نباشد با کند شدن شدید هارد در بارگذاری و یا کپی کردن اطلاعات و اخطار دادن هارد روبه رو خواهیم شد که در این شرایط برای تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ نیاز به بدسکتور گیری توسط نرم افزارهایی خاص و مهارت در رفع بدسکتوری می باشد.

عدم شناسایی هارد سامسونگ

مشکل عدم شناسایی هارد از دسته خرابی هایی می باشد که در اکثر انواع هاردها با هر برندی بوجود می آید و شایع تر از انواع دیگر است. این مشکل هم در انواع اینترنال و هم در انواع اکسترنال هاردهای سامسونگ دیده می شود که در انواع اینترنال آن هارد در بایوس شناسایی نمی شود و هیچ درایو و پارتیشنی را نمایش نمی دهد و هنگام نصب ویندوز درایوها نشان داده نمی شوند و در انواع اکسترنال آن هارد ممکن است در Device Manager شناسایی شود اما اطلاعات هارد در Disk Management نشان داده نشوند یا به طور کلی در هیچ یک شناسایی نشوند؛ در این صورت هارد با نقص در فریمور یا ضعف هدها و یاعواملی دیگر روبه رو می باشد که باید توسط دستگاه هایی مخصوص عیب یابی شود که در این مرکز به راحتی هاردهای شما عزیزان را عیب یابی و در صورت خرابی هدها آنها را تعویض و یا در صورت وجود مشکل فریموری با رفع و اصلاح آن هارد شما عزیزان را تعمیر می کنیم و در صورت نیاز به اطلاعات آن را ریکاوری کرده و اطلاعات ارزشمندتان را به شما بازمی گردانیم.

تعمیرات و ریکاوری هارد سامسونگ به دلیل تخصصی بودن نیازمند تجربه می باشد که کارشناسان گروه آپاو با علم کامل به تمامی انواع هارد و شناخت کامل از خرابی های درگیر کننده ی هاردها می تواند به راحتی در کمترین زمان و با کمترین هزینه هارد شما را تعمیر و اطلاعات از دست رفته ی شما را بازیابی کند.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (2 امتیاز)