ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد adata

 

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد adata

برند Adata ای دیتا برندی نام آشنا در میان هاردهای اکسترنال است که به دلیل ظاهری زیبا و جذاب مشتریان بسیاری را جذب خود می کند. ای دیتا Adata در حقیقت نامی تجاری برای این باکس های شیک و زیباست که خاصیت ضد آب بودن و ضد ضربه بودن دارند تا برای برتری نسبت به دیگر هاردها ویژگی متمایزی داشته باشند.

اما اندکی پشت پرده ی این هاردهای زیبا باید به خواص ضد ضربه بودن آن شک کرد چرا که روزانه هاردهای بسیاری حتی از همین برند که ضد ضربه است، به ما مراجعه می کنند و نیازی شدید به ر از هاردهای اکسترنال خود مواظبت کنید و از ضربه خوردن و افتادن آن جلوگیری کنید تا اطلاعات شما پایدار بمانند.

اما خرابی هایی که ممکن است برای هاردهای Adata بوجود بیاید کتملا وابسته به هاردی می باشد که در داخل آن قرار گرفته است.هاردهایی که برند Adata ای دیتا در داخل باکس های خود قرار می دهد اغلبا از برند توشیبا ، سامسونگ و یا وسترن می باشد که خرابی های متداول هر کدام از این هاردهای توشیبا ، سامسونگ ، وسترن با یکدیگر فرق می کند که می توانید با مراجعه به هر کدام از توضیحات این هاردها مشکلات متداول در این هاردها را مطالعه کنید.

اما برای شما چند مشکل رایج در میان انواع هاردهای Adata موجود در بازار را به صورت مختصر توضیح می دهیم:

سوختگی برد در تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata

مشکلی که در تمامی برندهای تولید کننده هارد می تواند بوجود بیاید سوختگی برد اصلی هارد می باشد که بر اثر نوسان در ولتاژ برق مصرفی ایجاد می شود.بردی که بسوزد بوی سوختگی می دهد و اطلاعات را نشان نمی دهد اما تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata در این شرایط برای مرکز آپاو به سادگی انجام می گیرد و در ابتدا توسط دستگاه های تخصصی تست می شود شروع به تعمیر می شود در صورت عدم جواب با یک برد مشابه همسان سازی می شود و در نهایت با خواست شما اطلاعات بازیابی می شوند.هر چند باید این نکته را در نظر داشته باشید که این همسان سازی کاری نیست که از پس هر فرد تازه واردی برآید و نیاز به تجربه و مهارت برای همسان سازی دیتا و فریمور دارد زیرا که هر برد مختص همان هارد طراحی شده است.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد adata

مشکلات سیستم عاملی در تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata

مشکلات سیستم عاملی که اغلب با عدم شناسایی هارد بروز داده می شوند از دیگر خرابی های شایع میان هاردهای اکسترنال Adata می باشد.در واقع وقتی اطلاعات نمایش داده نمی شوند یعنی موتور نمی چرخد و هدها اطلاعات را از روی پلتر نمی خوانند و نشان وجود مشکل در فریمور هارد و ماژول ها می باشد که نیاز به اصلاح فریموری دارد تا اطلاعات دوباره در دسترس قرار بگیرند.

اصلاح فریموری باید همراه تخصص و مهارت و نرم افزارهای غیر رایگان در این زمینه صورت گیرد و بهتر است که با برنامه های موحود در سایت ها شانس بازیابی دوباره اطلاعاتتان را در خطر نیندازید.زیرا با کوچکترین خطا اطلاعات نابود می شوند و حتی در بسیاری مواقع کاری از دست ما هم ساخته نیست.توصیه ما این است که برای تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata خود را به مرکزی معتبر برده تا با امکانات مورد نیاز هارد شما در کمترین زمان تعمیر و بازیابی کنند.

مشکلات فیزیکی در تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata

همان طور که در بالا گفتیم شعار این باکس های زیبا ضد ضربه بودن است اما هنوز هم جان اطلاعات شما با ضربه و افتادن به شدت در خطر است و هیچ تضمینی برای حفظ اطلاعات شما در این شرایط نیست.

اغلب مشکلات فیزیکی به هدها ، موتور اسپیندل ، بردهارد ، پلاتر و … بر می گردد که معمولا هاردی که در موتور و پلتر و هدها به مشکل خورده قابل تعمیر نیست و شانس پایینی دارد و فقط امید به بازگشت اطلاعات در ریکاوری آن وجود دارد.هرگونه صدای تق تق مانند نشان از مشکلی فیزیکی در هارد می باشد که توصیه ی پیشگیرانه در زمینه تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata این است که از هاردهای خود در برابر تمام عوامل محیطی محافظت کنید.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد adata

سوختن سوکت USB در هارد Adata

خوش بینانه ترین حالت این است که تنها سوختگی ناشی از نوسان برق و ولتاژ نامناسب به سوکت USB2 یا USB3 وارد شده باشد که با تعویض سوکت و یا اتصال مستقیم هارد به سیستم ، قابلیت دسترسی به اطلاعات دوباره به شما بازگردانده می شود اما در بسیاری از موارد دیده شده که این خرابی با چنین راه کارهایی قابل حل نبوده و اطلاعات به صورت کدگذاری ذخیره شده اند که امکان دسترسی به اطلاعات را از کاربران صلب می کند در چنین شرایطی بهتر است که بدون هیچ دست کاری هارد را به مرکز ما بیاورید و یا از قبل از راه کارهای پیشنهادی مشاوران استفاده کنید.

از آنجایی که هاردهای Adata از چند برند مختلف در داخل باکس های خود استفاده می کند پس تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد Adata امری تخصصی است و نیاز به فرد و یا مرکزی با تجربه ی بالا دارد تا به انواع مشکلات و خرابی های هر برند آشنایی کامل داشته باشد و در صورت برخورد با هر یک از نواقص ذکر شده ساده ترین راه را انتخاب و شروع به تعمیرات لازم نمایند. در این مسیر تیم آپاو با کمک تجربه هایی گوناگون در انواع هاردهای موجود در بازار و همچنین با کمک ابزارهایی که کاملا تخصصی هستند و کار با آنها نیازمند آموزش و مهارت می باشد می تواند به راحتی و در زمان مناسب هاردهای شما را با هر مشکلی تعمیر و جراحی کند و اطلاعات از دست رفته شما را دوباره بازیابی کند.
‘]

5/5 - (2 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.