ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

ریکاوری-هارد-سیگیت-expansion

تعمیر و ریکاوری هارد سیگیت EXPANSION

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین هارد های اکسترنال و اینترنال در ایران ، برند سیگیت می باشد. این محبوبیت دلایل خاص خود را دارد از جمله سرعت بالای آن در انتقال اطلاعات نسبت به هارد های دیگر بیشتر است. به هر حال اگر شما از بهترین برند هارد هم استفاده کنید ، باز هم یک سری مشکلاتی ممکن است برای آنها به وجود بیاید. ما در مجموعه ایمن هارد ، به تشریح دلایل و همچنین راهکارهای اساسی برای تعمیر و تعمیر و ریکاوری هارد سیگیت EXPANSION می پردازیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

بازیابی اطلاعات هارد سیگیت seagate

عدم شناسایی هارد اکسترنال سیگیت

گاهی اتفاق می افتد یک سری عوامل باعث این شود که هارد شناسایی نشود! عواملی نظیر خرابی های فریم وری ، مستر بوت ریکورد ، و همچنین سوختن برد ، ‏و یا عواملی مانند خرابی هد هارد ، از مهمترین دلایل شناسایی نشدن هارد سیگیت expansion اکسترنال می باشد. گاهی ممکن است که وارد آمدن یک ضربه به هارد ، و خرابی های فریم وری ، باعث بروز این مشکل شود.
در مجموعه ایمن هارد خرابی های مربوط به فریم‌ور هارد سیگیت expansion ، با اصلاح فریم‌ور آن تعمیر می شود. اما اگر هارد سیگیت ضربه خورده باشد کارشناسان و متخصصان مجموعه ایمن هارد ، با استفاده از تکنیک های خاص اقدام به بازیابی اطلاعات از هارد ضربه خورده شما می کنند. همچنین اگر خرابی ها بیش از حد باشد ، در این صورت نیاز به جراحی دارد.

جراحی هارد به چه صورت است؟

به این صورت که نسبت به تعویض قطعات سالم مانند هد هارد ، پلاتر و موتور اقدام می کنیم و در نهایت اطلاعات بازیابی میشود ، بنابراین این نیاز نیست اصلاً نگران از دست دادن اطلاعات هارد خود باشید.

 بدسکتوری شدن هارد سیگیت

همانند دیگر هارد های معروف ، هارد سیگیت نیز به مشکلات بدسکتوری بر می خورد. این مشکلات بدسکتوری باعث می‌شوند که درایو ها نمایش داده نشود ، و همچنین سرعت هارد کند شود. در مجموعه بزرگ و تخصصی ایمن هارد ، رفع مشکلات بدسکتوری هارد سیگیت با تخصصی ترین روش ها انجام می شود.

شناسایی نشدن هارد اینترنال سیگیت

در اکثر کامپیوترهای خانگی ، کامپیوترهای موجود در ادارت ، و همچنین لپ‌تاپ ها و تقریباً همه کامپیوترها هارد اینترنال وجود دارد. وقتی کامپیوتر را راه اندازی می کنیم در همان زمان اولیه ، می توان متوجه شد که هارد اینترنال سیستم شناسایی شده است یا نه. چنانچه هارد اینترنال سیگیت در مرحله بایوس شناسایی نشود ، این امکان وجود ندارد که شما به ویندوز و اطلاعات موجود در هارد دسترسی پیدا کنید. و با توجه به اینکه هیچ درایو و پارتیشنی نمایش داده نمی شود ، نمی توان ویندوز جدید نیز نصب کرد. به طور کلی می توان گفت اکثر اختلالات مربوط به شناسایی نشدن هارد های اینترنال سیگیت ، مربوط به مشکلات فریم ور آنها است. اما نگران نباشید ، متخصصان ما در مجموعه ایمن هارد ، به راحتی و با استفاده از تجربه و تخصص بالای خود ، مشکلات فریم وری هاردهای سیگیت شما را اصلاح و برطرف می کنند. در صورتی که خرابی های موجود در فریم ور هارد سیگیت شما بیش از حد معمول باشد ، به درخواست شما اطلاعات موجود در هارد را بازیابی می کنیم تا آنها را از دست ندهید.

صدای ناهنجار از هارد دیسک سیگیت

هرگاه صدای ناهنجار و غیر عادی از هارد دیسک سیگیت ، مانند صدای تق تق کردن شنیدید ، یعنی خرابی فیزیکی در هارد رخ داده است.

عدم نمایش پارتیشن‌ ها

هنگامی که هارد بدسکتور می شود ، پارتیشن ها نمایش داده نمی شوند. البته با رفع بدسکتور و سایر ایرادات هارد ، توسط مجموعه ایمن هارد ، همه این مشکلات برطرف می شود.

ایرادات مربوط به فریم ور هاردهای سیگیت

از جمله رایح ترین این ایرادات ، میتوان به خرابی ماژول ها ، دیتکت نشدن هارد دیسک ، خرابی مترجم هارد اشاره کرد. ما در مجموعه ایمن هارد همه خدمات مربوط به رفع ایرادات فریم وری را ارائه می دهیم.

ریکاوری هارد سوخته سیگیت

وقتی هارد سیگیت شما میسوزد ، طبیعتا نگران از دست دادن اطلاعات آن هستید. مجموعه ایمن هارد با تکنیک های ویژه اقدام به بازیابی اطلاعات هارد سوخته سیگیت می نماید.

در مجموعه ایمن هارد ، مهم ترین هدف ما ، حفظ سلامت هارد دیسک مشتری است و تا کنون موفق به انجام این کار مهم شده ایم.

سوختن برد هارد سیگیت

از مهم ترین عوامل سوختن برد هارد ، نوسانات برق می باشد. بهرحال هرگاه برد هارد سیگیت شما سوخت ، از دستکاری کردن آن بپرهیزید و با کارشناسان ایمن هارد تماس بگیرید.

کاهش سرعت هارد سیگیت

وقتی هارد دیسک شما دچار بدسکتور می شود و یا هد آن معیوب می گردد ، سرعت آن بشدت کاهش می یابد. اما همه این موارد در مجموعه ایمن هارد توسط کارشناسان مجرب ما قابل حل است. در این مجموعه خدمات تعویض هد ، رفع بدسکتور و سایر خدمات هارد سیگیت انجام می پذیرد.

 

مراحل-تعمیر-و-ریکاوری-هارد-سیگیت-اکسپنشن

مراحل تعمیر و ریکاوری هارد سیگیت Expansion

ابتدا در مرحله اول مشتری با کارشناسان ما  تماس گرفته ، و مشکلات مربوط به هارد سیگیت expansion خود را بیان می کند. توجه داشته باشید که امکان تماس از طریق واتساپ نیز فراهم است.

در مرحله دوم مشتریان تهرانی می توانند قطعه معیوب مورد نظر خود را ، به صورت حضوری نزد ما بیاورند. و یا آن را به وسیله پیک ارسال کنند. همچنین برای رفاه حال مشتریان شهرستانی ، با توجه به مسافت طولانی ، مشتریان می‌تواند به وسیله پست ، تیپاکس ، و سایر شرکت‌های حمل و نقل ، قطعه خود را به مجموعه ایمن هارد ارسال کنند.

در مرحله سوم قطعه مشتری توسط کارشناسان مجرب ما ، مورد بررسی و تست قرار می‌گیرد. پس از اینکه مشکل هارد مشخص شد ، کارشناسان ما با مالک هارد تماس گرفته و مشکل آن را بیان می کنند. همچنین مشتری را در جریان هزینه تعمیر  و زمان مورد نیاز جهت انجام خدمات قرار می دهند. و در صورت توافق مشتری تعمیرات انجام می گردد . و اگر مشتری با هزینه اعلامی موافق نبود ، قطعه برای مشتری ارسال می شود.

در مرحله چهارم پس از تایید مشتری ، خدمات مورد نیاز روی هارد مشتری انجام می گردد.

در مرحله پنجم یا همان مرحله آخر ، چنانچه هارد مشتری قابل تعمیر باشد ، اطلاعات بازیابی شده و بر روی هارد ریخته می شود و هارد مشتری بدون هیچ مشکلی برای او ارسال و تحویل می گردد. ولی اگر قطعه قابل تعمیر نباشد دوباره با مشتری تماس میگیریم و از او می خواهیم که یک هارد جدید برای ما ارسال کند ، تا اطلاعات روی آن ریخته شود و تحویل مشتری گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مجموعه ایمن هارد به نشانی recoveryhard.ir  مراجعه فرمایید.

 

چگونه می‌توانیم از خرابی هارد سیگیت جلوگیری کنیم؟

جهت جلوگیری از خراب‌شدن هارد سیگیت اقدامات زیر را انجام دهید

  1. به‌هیچ‌عنوان به هارد ضربه نزنید.
  2. از هارد در برابر نوسانات برق محافظت کنید.
  3. به‌صورت مداوم دمای هارد را در نظر داشته باشید که بالا نرود.
  4. از اطلاعات خود به‌صورت مکرر بک‌آپ بگیرید.
  5. یک آنتی‌ویروس برای هارد نصب کنید تا دچار ویروس و بدافزار نشود.

 

هرگونه کپی برداری از مقاله مراحل تعمیر و ریکاوری هارد سیگیت expansion بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.
نویسنده : آرین آرمیون
منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Seagate.com

5/5 - (5 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.