تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100

در این مقاله می‌خواهیم به نقد، بررسی و معرفی چگونگی تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100  بپردازیم، چند نمونه سوال رایج و پرتکرار در مورد تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد کانن که ممکن است برای شما هم جالب باشد، شامل موارد زیر است:

تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100

نحوه تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100

احتمال‌هایی که باعث می‌شود تا هارد کانن canon cs100  نیاز به تعمیر و بازیابی داشته باشد.

همانطور که می‌دانید هارد یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده کامپیوتر به حساب می‌آید که در جهت ذخیره سازی اطلاعات شخصی، کاری یا عمومی  استفاده می‌شود، اما به مرور زمان حافظه هارد کامپیوتر یا لپ‌تاپ دیگر جوابگوی نیازهای شما نخواهد بود و لازم است که به فکر یک جایگزین مناسب برای ادامه روند کار خود باشید، مشاوران و تجربه داران در عرصه تعمیر و ریکاوری هارد ، هارد برند کانن را پیشنهاد می‌کنند که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت:

شرکت کانن یکی از معتبرترین شرکت‌ها در ساخت دوربین و لوازم عکاسی و فیلبرداری است که با استفاده کردن از بهترین قطعات در ساخت این دستگاه باعث دوام و عمر بالای این دستگاه شده است، البته مهم‌ترین دلیل تقاضا برای خرید  این مدل از هارد، این است که از ویژگی‌های خاص و منحصربفرد برخوردار است که در زیر به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

امکانات هارد کانن Canon CS100

کارایی و سرعت بالا

قابلیت اتصال به اینترنت با مودم

توانایی متصل شدن به دوربین و گوشی‌های هوشمند بدون استفاده از سیم و کابل جهت ذخیره سازی و انتقال عکس و فیلم

دارای تکنولوژی NFC    (به این معنی که با قرار دادن دوربین کانن مجهز به این تکنولوژی( NFC) باعث انتقال داده‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها به طور خودکار به داخل هارد می‌شود)

دارای ریموت جهت کنترل هارد

قابل استفاده به صورت رومیزی

سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور بر دقیقه

ریکاوری هارد کانن cs100

آسیب های احتمالی هارد کانن CANON CS100

این هارد به همان اندازه که کارایی و ویژگی دارد، مانند دیگر وسایل حساس این چنینی آسیب پذیر است زیرا قطعات استفاده شده در آن بسیار ریز و حساس هستند پس هنگام استفاده از آن مراقب افتادن و یا ضربه خوردن به آن باشید زیرا اگر ضربه جدی ببیند تعمیر و ریکاوری آن دردسرساز و یا در مواردی هم غیر ممکن است، اگر به طور اتفاقی و ناگهانی هارد شما از دست یا مکانی افتاد و با زمین برخورد کرد اقدام به انجام کارهای که در زیر به آن اشاره کرده‌ایم، کنید:

برای اطمینان از ضربه دیدن هارد، آن را امتحان کرده و از آسیب دیدن آن مطمئن شوید، در صورت اطمینان از ضربه، هارد را جهت تعمیر و ریکاوری به مراکز مخصوص ببرید.

ایجاد هر گونه صدایی مانند( تیک تاک ویا صداهای این چنینی) در هنگام متصل کردن دستگاه، ممکن است  نشان از صدمه رسیدن به هارد باشد.

امتناع از سپردن هارد به شخص ناشی و بدون تخصص و گرفتن راه‌حل از اینترنت جهت تعمیر دستگاه

لطفا دقت کنید که در صورت آسیب دیدن دستگاه و هارد حتما به مراکز مطمئن تعمیرات و ریکاوری مراجعه کنید و جهت تعمیرات خوب و بکارگیری قطعلت مرغوب، دستگاه خود را به متخصصین در این عرصه بسپارید، توجه داشته باشید که یکی از شایع ترین و بیشترین آسیب‌هایی که باعث آسیب به هارد می‌شود، آسیب رسیدن به هد هارد است که در این مورد هارد برند کانن نیز از آن مستثنا نیست و در صورت رسیدن این آسیب به دستگاه شما، می‌توانید به مراکز تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100  جهت تعمیر یا ریکاوری مراجعه کنید.

تعمیر هارد کانن

نحوه آسیب دیدن هد در هارد

قسمت و بخش هد در هارد نزدیک به صفحه چرخان است، اگر در این حین ضربه ‌ای به هارد برخورد کند، باعث برخورد هد به صفحه چرخان هارد و در نهایت باعث آسیب و ضربه خوردن هارد می‌شود، البته معمولا این مشکل و موضوع در مورد تمام هاردها و مدل‌های آن صدق می‌کند، و در صورت بروز این مشکل، می‌توان با مراجعه به مراکز تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100 جهت تعمیر عارضه و ضربه وارد شده اقدام کرد.

پیشنهاد ما این است که همیشه برای فایل‌های خود درهارد یک فایل پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز حوادث ناگهانی و ضربه دیدن دستگاه، با  استفاده از تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100 هارد خود را بازیابی کرده و دیگر نگران داده‌ها و اطلاعات خود نباشید، البته لازم به ذکر است شرکت و برند کانن برای این مدل هارد خود از پوشش پلاستیکی استفاده کرده است تا از ضربه‌های کوچک و ناچیز جلوگیری کند.

سوالات متداول

به‌هیچ‌عنوان به‌صورت خودسرانه کاری را انجام ندهید و دراسرع‌وقت به مرکز تخصصی مراجعه کنید.

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.
بنابراین این کار را به افراد خبره بسپارید.
شما می‌توانید جهت انجام بازیابی هارد کانن canon cs100 به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

تعمیر هارد کاملاً بستگی به نوع و میزان آسیب دارد. هر چه‌قدر این آسیب‌دیدگی شدیدتر باشد تلاش و حساسیت برای تعمیر هارد نیز بیشتر خواهد شد.

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

مطلب تعمیر و ریکاوری هارد کانن canon cs100 توسط تیم ایمن هارد گرد آوری شده و هر گونه کپی برداری از این پست بدون ذکر منبع غیر قانونی میباشد.

نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی

منابع : کانن اروپاتجربیات تیم ایمن هارد

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (2 امتیاز)