تعمیر و ریکاوری SILICON POWER ARMOR A80

ریکاوری هارد سیلیکون پاور a80

هارد اکسترنال armor a80 یکی از محصولات شرکت سیلیکون پاور است و از نظر ظاهری به دیگرهاردهای اکسترنال شباهت زیادی دارد، سبک بوده  و وزن زیادی ندارد. Armor  که در اسم این هارد به کاربرده‌شده‌است به معنای زره است و دلیل انتخاب این کلمه نیز مقاومت بسیار خوبی است که این هارد در برابر اتفاقات و حوادثی مثل افتادن در آب و یا سقوط از یک بلندی دارد.  این هارد، توانسته استاندارد  IEC 529 IPX7 را کسب کند و در عمق آب بیشتر از یک متر در مدت زمان بیشتر از 30 دقیقه می‌تواند دوام بیاورد و در کارکرد آن خللی ایجاد نشود. بدنه خارجی هارد توسط یک ژل سیلیکا پوشانده شده‌است و به همین در برابر ضربات ناگهانی مقاومت خوبی از خودش نشان می‌دهد.

سرعت انتقال اطلاعات Silicon Power A80 چقدر است ؟

سرعت انتقال هارد در این دستگاه، نسبت به دستگاه‌های مشابه بالاتر است. این هارد قادر است اطلاعات را با سرعتی برابر 87 مگابایت بر ثانیه بنویسد و با سرعت 102 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بخواند. در کنار این هارد، محفظه‌ای قرار دارد و کابلی که با آن هارد به دیگر وسایل متصل می‌شود، را می‌توان در آن قرار داد. این هارد ضد ضربه، ضد آب و ضد گردوغبار است. این هارد نیروی لازم برای انجام کار را، از طریق رابطUSB  و در حین اتصال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ دریافت می‌کند؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که برای استفاده از این هارد، آداپتور را به‌صورت جداگانه تهیه کرده و استفاده کنید.

تعمیرات هارد sp در تهران
خدمات هارد سیلیکون پاور

امنیت اطلاعات Silicon Power A80 چقدر است ؟

یکی از دلایلی که باعث شده این هارد بسیار مورد توجه قرارگیرد، ایجاد امنیت بسیار بالایی است که توسط آن، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از نظر سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری این هارد رو دست ندارد؛ به شما در حفظ اطلاعاتتان  کمک می‌کند و به‌‌خوبی می‌تواند در برابر بدسکتورها مقاومت کرده و ارزش دستگاه را بالاتر برد.

اما چیزی که این وسط نگران کننده است، معمولا سرقت اطلاعات است. شرکت سیلیکون پاور برای این مورد نیز کاری انجام داده تا از نگرانی شما کم کند. شما می‌توانید بر روی تمام فایل‌های خود رمز قرار دهید و این مساله مدیون نرم‌افزاری است که توسط این شرکت تولید شده‌است. اما باید دقت کنید که رمزی که انتخاب می‌کنید را فراموش نکنید؛ زیرا در این شرایط ممکن عملا بازیابی اطلاعات غیر ممکن شود.

لوگو برند سیلیکن پاور هارد
ریکاوری هارد سیلیکن پاور

اما گاهی جلوگیری از ضربات محیطی، نوسانات برق و یا حتی خطای انسانی گاهی واقعا اجتناب ناپذیر است و ممکن است با وجود دقت فراوانی که به‌خرج داده‌اید، یک نوسان در ولتاژ برق تمام اطلاعات شما را پاک کند و تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 را با مشکل مواجه کند. در این موارد سعی کنید که اصلا خودتان وارد عمل نشوید و به‌هیچ عنوان هارد را باز نکنید. حتی آن را در اختیار کسانی که ادعا می‌کنند دستی بر آتش تعمیرات دارند، نگذارید. سعی کنید به مراکزی مراجعه کنید که می‌توانند با دستگاه مجهز و با متخصصین مجرب، عیب دستگاه را شناسایی کرده و تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 را به خوبی انجام دهند؛ ضمن اینکه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند که اطلاعات شما نیز حفظ شود.

تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80

هاردها ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند و از این جهت برای اطلاعات ریخته داخل بر روی آن، زنگ خطر محسوب می‌شوند. تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 در چند مورد عمده خلاصه می‌شود که به شرح زیر است:

دقت داشته باشید که اگر برد هارد در اثر نوسانات برق سوخته و دچار مشکل شده‌باشد، می‌توان آن را تعویض و یا تعمیر کرد و از این طریق به اطلاعات ذخیره شده در آن دست پیدا کرد. در موسسه ما، تمام تلاشمان بر این است که ابتدا برد را تعمیر کرده و در اختیار شما قرار دهیم و اگر این امر میسر نشد، با تعویض هارد و یکسان‌سازی آن با برد مشابه، به  اطلاعات در هارد دسترسی پیدا می‌کنیم.

حال اگر یواس‌بی هارد دچار مشکل شده‌باشد، می‌توان با تعویض برد یواس‌بی به بازیابی اطلاعات دست یافت و یا اینکه می‌توان هارد را به طور مستقیم به لپ‌تاپ  متصل کرد و از اطلاعات ذخیره شده در آن استفاده کرد. این مورد، خوش‌بینانه‌ترین حالتی است که برای یک دستگاه ممکن است به‌وجود آید و تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 با مشکل جدی مواجه نخواهد بود.

تعمیرات و ریکاوری اطلاعات هارد سیلیکون پاور A80

ضربه خوردن به هارد ممکن است باعث شود که اطلاعات قابل بازیابی نشوند. در این موارد، اگر نتوان با وجود مشکل ایجاد شده، اطلاعات را ریکاوری کرد، باید اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعات نمود.

خرابی هد هارد نیز از مشکلاتی است که برای هر هاردی ممکن است پیش آید. در این مواقع بدون اینکه هد را تعویض و یا تعمیر کرد می‌توان به اطلاعات دست پیدا کرد.

کندی هارد نیز ممکن است در اثر بدسکتورها، یا پر شدن لیست خرابی و یا خرابی ماژول باعث کندی هارد شود.

شناخته نشدن هارد توسط لپ‌تاپ، که این مشکل علل متفاوتی دارد و باید با توجه به نوع دستگاه علت آن شناسایی شود. که این امر، مخصوصا نیاز به تجربه و تخصص دارد و هر فرد  عادی قادر نیست علت آن را کشف کند

اگر هارد خریداری شده، سروصدای زیادی دارد، احتمال دارد که مشکل سخت‌افزاری پیدا کرده باشد.

جمع‌بندی

برای تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 در اولین اقدام، آن را به مرکز ما بیاورید تا همکاران من با دستگاه‌های بسیار حرفه‌ای و دقیق عیب آن را مشخص کرده و به شما در رفع مشکل کمک کنند.

به هیچ عنوان در مسائلی از این دست، خود اقدام به تعمیر هارد نکنید و کار را به دست متخصصان بسپارید. هر گونه دست‌کاری افراد ناشی و بی‌تجربه در تعمیر و بازیابی اطلاعات، ممکن است باعث شود که مشکلات بیشتری برای هارد به‌وجود آید و این مساله تعمیر و ریکاوری silicon power armor a80 شما را مشکل‌تر می‌کند.

طراح : آرین آرمیون
نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی
منابع : سیلیکون پاور و تجربیات تیم ایمن هارد
هرگونه کپی برداری از مطلب تعمیر و ریکاوری SILICON POWER ARMOR A80 بدون ذکر منبع غیر قانونی میباشد.

سوالات متداول

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.
بنابراین این کار را به افراد خبره بسپارید.
شما می‌توانید جهت انجام بازیابی اطلاعات خود به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

بله. درصورتی‌که شما از یک آنتی‌ویروس قدرتمند استفاده کنید، می‌توانید جلوی حمله ویروس‌ها و بدافزارها را به هارد بگیرید.

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (3 امتیاز)