ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

مجموعه ایمن هارد در اینجا شما را با مشکلات فلش درایو ترنسند و نحوه ریکاوری فلش ترنسند Transcend آشنا می‌کند.

 

ریکاوری فلش ترنسند Transcend

معرفی شرکت ترنسند (Transcend)

ترنسند شرکتی تایوانی است که به عنوان تولید کننده و پخش کننده ای بزرگ در حوزه محصولات حافظه، برندی جهانی و شناخته شده است. این شرکت در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده و امروزه در ۱۴ کشور جهان دارای نمایندگی، کارخانه و دفتر رسمی است.ز مهم ترین محصولات ترنسند می توان به رم، فلش مموری، حافظه رم، هارد اس اس دی، سیم کارت و هاردهای اکسترنال اشاره کرد که از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردار می باشد. ترنسند در حدود ۲۰۰۰ کارمند دارد و سود تقریبی این مجموعه در حدود ۱ بیلیون یورو تخمین زده شده است. ترنسند اولین شرکت تایوانی فعال در حوزه مموری بود که موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 شد. ترنسند با شعار “A Brand You Can Count On” این اطمینان را به خریداران محصولات خود می دهد که محصولی نوآور و با کیفیت را خریداری می کنند. دریافت جایزه های متعدد در نمایشگاه های سالانه IT جهان از افتخارات این شرکت است که هر ساله توسط محصولات ترنسند این جوایز کسب می شود. ا

 

عوامل خرابی فلش Transcend

مشکلات مختلفی برای فلش مموری ها پیش می آید که وقتی آنها را در رم ریدر و یا به پورت USB متصل می نمایید دیگر دیتکت(جدا شدن به صورت اصولی) نمی شوند .بعضی از این دسته مشکلات قابل حل شدن است و فلش مموری شما قابلیت کارکردن دوباره را خواهند داشت و اما بعضی دیگر خیر. عمده این مشکلات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. خرابی های فیزیکی
  2. خرابی در firmware
  3. خرابی در port های اتصال
  4. سوختن کنترلر حافظه فلش
  5. شکستن رابط اتصال به کامپیوتر
  6. خرابی های سخت افزاری قطعات دیگر فلش
  7. شکستگی برد اصلی یا مموری و یا ترک بر داشتن بر اثر فشار و ضربه

ریکاوری فلش ترنسند Transcend

مشکلات ذکر شده در این مطلب  بدون راه حل نیست و تنها نیاز به یک مرکز تخصصی در امر ریکاوری فلش ترنسند Transcend دارد تا با استفاده از درست ترین راه کارها و استفاده از تجهیزات مخصوص به این نوع حافظه ها شروع به بازیابی اطلاعات فلش و مموری شما کند تا عکس ها ، فیلم ها و سایر اطلاعات شما را ریکاوری کند. تیم ایمن هارد در کنار داشتن تجربه کافی و دستگاه های مخصوص همراه شماست تا ریکاوری فلش ترنسند Transcend شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه انجام دهد.

شما می توانید در صورت برخورد با هر یک از مشکلات ذکر شده ریکاوری فلش ترنسند Transcend خود را به ما بسپارید .در مرکز ایمن هارد فلش و مموری توسط دستگاه هایی حرفه ای و مخصوص تست می شوند و عملیات لازم به صورت کاملا تخصصی روی فلش صورت می گیرد تا جایی که همه و یا بخشی از محتویات فلش شما ریکاوری شود.

ریکاوری فلش ترنسند Transcend

 

مواردی که باید در رابطه با ریکاوری فلش ترنسند Transcend بدانید

برخی اوقات افراد نابلد دست به عملیاتی میزنند تا بتوانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و ریکاوری فلش ترنسند Transcend  را انجام دهند که در اکثر موارد نه تنها به محتویات آن مموری فلش نمی رسند بلکه آسیب های زیادی نیز به آن وارد می‌کنند.

  • هیچ زمان برای جایگزینی حافظه مموری خود در یک قطعه دیگر اصرار نکنید.
  • هیچ زمان از هویه برای لحیم کاری در مموری ها استفاده نکنید. چون به سادگی تمام اطلاعات ذخیره شده خود را در این فلش از بین می‌برید.
  • هیچ زمان در صورت دیدن هر نوع اخطار فرمت هیچ اقدامی انجام ندهید و حتی اطلاعات جدیدی وارد نکنید.چرا که بازیابی اطلاعات فلش و مموری پیچیده‌تر و سخت تر می‌شود.
  • هیچ زمان قطعه ای که اطلاعاتی راجع به نحوه صحیح باز شدن آن ندارید را باز نکنید چون ممکن است استفاده از ابزار غیر اصولی مانند چاقو، پیچ گوشتی،تیغ ،… به فلش آسیبی جبران ناپذیر وارد کنند.
  • هیچ زمان برد و یا IC های فلش را با دست لمس نکنید چرا که الکتریسیته ساکن موجود در بدن خود را بصورت مستقیم به آن فلش انتقال خواهید داد و به آن صدمه می‌زنید.

امیدواریم که توانسته باشیم در مطلب ریکاوری فلش ترنسند Transcend اطلاعاتی به شما عزیزان بدهیم

برای ارسال قطعه میتوانید از قسمت تماس با ما در منو بالای سایت با ما در ارتباط باشید

وبسایت رسمی ترنسند

5/5 - (2 امتیاز)
5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.