ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet

در متن و مقاله زیر به نقد و بررسی هارد ترنسند و ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند Transcend Storejet پرداخته‌‌ایم، پس اگر به این هارد علاقه دارید و یا می‌خواهید یک هارد مناسب با ویژگی‌های خاص تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم که متن زیر را مطالعه کنید، مجموعه سوالات و نکاتی که در متن زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم شامل موارد زیر می‌شود:

همه چیز درباره هارد ترسند Transcend Storejet

هارد اکسترنال ترسند یکی از محصولات شرکت transcend است، این شرکت یکی از شرکت‌های خوش‌نام در زمینه تولید تجهیزات مرتبط با ذخیره‌ی اطلاعات و غیره است، هارد transcend storejet با دارا بودن فضایی بسیار گسترده انتخابی مناسب و عالی برای نگهداری و حفظ اطلاعات شما است، علاوه بر خصوصیات کیفی این کالا، ظاهر جذابی که این هارد دارد موجب محبوبیت بیشتر آن شده است، هارد ترسند Transcend Storejet  در دو رنگ زیبای آبی و بنفش تولید شده و با هر نسخه ویندوزی همخوانی دارد و بدون ایجاد کوچکترین مشکل، توسط تمام نسخه‌های ویندوز شناسایی خواهد شد، انتقال اطلاعات در این هارد از سرعت خوبی برخوردار است.

ریکاوری-هارد-ترنسند

هارد ترسند Transcend storejet  چه ویژگی و نکاتی دارد؟

ویژگی خاصی که این هارد دارد و باعث شده تا هارد ترسند  Transcend storejet  خاص و منحصربفرد شود این است که هنگام وصل شدن و استفاده کردن از این هارد، اگر بعد از گذشت ده دقیقه بدون فعالیت باشد به طور خودکار به حالت خواب( Sleep) می‌رود و برق اضافه مصرف نمی‌کند، از دیگر ویژگی‌های این هارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای حافظه یک ترا بایت

بدون نیاز به آداپتور

مقاوم و ضد ضربه

قابل استفاده با پورت USB 3.0

ضد آب

دارای دو رنگ آبی و بنفش

ریکاوری هارد اکسترنال ترنسند
Transcend data recovery from external harddrive

مشکلات و خرابی‌های هارد ترنسند

از سری مشکلات و خرابی‌های هارد می‌توان خرابی‌های نرم افزاری(لاجیکالی) و سخت افزاری(فیزیکالی) را نام برد، آسیب به بدسکتور نوعی خرابی لاجیکالی و نرم افزاری و آسیب به هد هارد، دیسک هارد و دیگر قطعات سخت افزاری از جمله خرابی‌های فیزیکالی هستند، معمولا خرابی‌های فیزیکالی و سخت افزاری هارد ترنسند نیاز به ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند دارند و بیشتر این تعمیرات به جراحی هارد نیاز دارند.

ریکاوری و تعمیر هارد ترسند transcend storejet

ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند

اگر در هنگام استفاده از هارد ترنسند نشانه‌هایی همچون، کندی، دیتکت نشدن، ایجاد صدای ناهنجار(تق تق)، قطع و وصل شدن و دیگر موارد و نقص‌های این چنینی را مشاهده کردید هر چه سریع‌تر جهت ریکاوری هارد ترنسند Transcend storejet  اقدام کنید تا باعث آسیب جبران ناپذیر نشود.

لطفا به این نکته توجه داشته باشید که برای ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند Transcend storejet  آن را به مراکز معتبر و یا نمایندگی‌های هارد ترنسند بسپارید تا از قطعات مرغوب و اولیه جهت تعمیر هارد شما استفاده کنند، سپردن هارد ترنسند جهت تعمیر به افراد ناشی و بدون تخصص باعث می‌شود تا ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند Transcend شما دردسرساز و جبران ناپذیر شود زیرا ممکن است این افراد شرور سعی در به سرقت بردن اطلاعات و داده‌های شخصی شما برای سو استفاده کردن از شما بکنند.

چه دلایلی باعث خرابی هارد ترنسند می‌شوند؟

شناسایی نشدن هارد توسط کامپیوتر نیز یکی از مشکلاتی است که transcend storejet ممکن است با آن مواجه شود، در صورت بروز این مشکل، برای ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet  باید به مراکز مطمئن مراجعه کرد.

سوختگی هارد نیز یکی از مشکلاتی است که ممکن است ایجاد شود و هارد توسط کامپیوتر شناسایی نشود، در صورت بروز چنین شرایطی سعی کنید برای ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet به مرکزی که در این امر تخصص و تجربه کافی دارد مراجعه کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

اگر به طور اتفاقی هارد شما در آب افتاد، سعی در خشک کردن آن با وسایلی مانند سشوار نداشته باشید، اگر اقدام به خشک کردن هارد به این صورت نمایید ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet را غیر ممکن خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌توانند شما را به سمت یک مرکز ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet ببرد،خرابی برد است، اگر در اثر ضربه این مشکل برای هارد ایجاد شده باشد شاید دیگر هیچ‌وقت نتوان اطلاعات آن را بازیابی و ریکاوری کرد.

سوالات متداول

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

یکی از مسائلی که با هزینه تعمیر و ریکاوری هارد رابطه مستقیم دارد میزان و نوع آسیب‌دیدگی هارد است.
هر چه‌قدر هارد آسیب‌دیدگی بیشتری داشته باشد طبیعتاً حساسیت و تلاش بیشتری برای تعمیر آن صرف خواهد شد.

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوان به اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
بنابراین باید این کار را به افراد خبره سپرد.
شما می‌توانید جهت انجام بازیابی هارد ترنسند به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

تعمیر هارد کاملاً بستگی به نوع و میزان آسیب دارد. هر چه‌قدر این آسیب‌دیدگی شدیدتر باشد تلاش و حساسیت برای تعمیر هارد نیز بیشتر خواهد شد.

هرگونه کپی برداری از مقاله ریکاوری و تعمیر هارد ترنسند transcend storejet بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.

نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی

منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Dolphin Data Lab

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (6 امتیاز)