مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85

در این متن می‌خواهیم به نقد و بررسی مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85 بپردازیم و سوالات و ابهامات رایج در مورد این مرکز را تشریح  و توضیح دهیم، بیشترین سوالاتی که در مورد هارد سیلیکون پاور armor a85 از مشاوران و کارکنان در این عرصه می‌پرسند را در این مطلب عرغ خواهیم کرد.

اگر این سوالات هم برای شما جالب و کاربردی هستند و به دنبال مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور هستید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را نیز بخوانید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور چیست؟

هارد اکسترنال در واقع نوعی دیسک خارجی است که دارای حافظه امن جهت ذخیره اطلاعات و داده‌ها استفاده می‌شود، هارد اکسترنال از چند بخش مختلف و مهم که شامل : باکس هارد سیلیکون پاور که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد ، پوشش لاستیکی بسیار نرم ؛ پورت USB ، پوشش پورت usb ، هارددیسک (برد ، هد ، پلتر ) و چند بخش دیگر تشکیل شده است.

مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور ARMOR A85

ویژگی‌ها و نکات مهم هارد اکسترنال سیلیکون پاورarmor a85  : این هارد بدلیل داشتن ظاهری زیبا نسبت به دیگر مدل‌های خود، طرفداران زیادی پیدا کرده و از محبوبیت خاصی بر خوددار است، ویژگی‌های مهم هارد اکسترنال سیلیکون پاور armor a85  شامل موارد زیر است:

– دارای حافظه دو ترابایت

– استفاده از آلومینیوم برای ساخت آن

– وزن سبک و ابعاد مناسب

– استفاده از منبع تغذیه USB

– سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف( ویندوز ۷، ۸، ۱/۸، XP  و چندین سیستم دیگر)

– ضد ضربه و بسیار مقاوم

– ضد آب

تعمیرات هارد سیلیکون پاور

هارد اکسترنال سیلیکون پاور armor a85  دارای سرعت بسیار بالا در انتقال داده‌ها و فایل‌ها است، همچنین دارای نشانگر LED و مجهز بودن به  lp68 که مانع از ورود آب تا عمق یک متری به داخل هارد است.
استاندارد lp68  باعث می‌شود تا اگر هارد اکسترنال armor a85  تا عمق یک متری هم در آب غوطه ور شود، آسیبی به اطلاعات و داده‌های شما نشود.

نحوه کار مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85 چگونه است؟

مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  مرکزی است که در صورت بروز هر گونه مشکل در کیفیت و کارایی قطعات هارد سیلیکون پاورarmor a85  بتوانید با استفاده از خدمات پس از فروش این هارد استفاده کنید ولی این امکان در صورتی است که دستگاه نو و تازه را خریداری کرده باشید و دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر باشد، توجه کنید که برای خرید این مدل از هارد به مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور ARMOR A85 و فروشگاه‌های مطمئن مراجعه کنید.

تعمیر-هارد-SP-ARMOR-A85

تعمیر هارد در مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  :

تقریبا به طور کامل می‌توان گفت که تمام انواع مدل‌های هارد، دارای روکشی هستند که به آن باکس هارد می‌گویند، در صورت نبود این باکس تمامی ویژگی‌های یک هارد مانند(مقاومت در برابر آب، ضربه، خش و چند نمونه دیگر) از بین می‌روند و هارد با کوچکترین ضربه آسیب می‌بیند زیرا قطعات در عین مرغوبیت بسیار حساس هستند.. در این مواقع سعی کنید که هارد خراب را برای و تعمیر و بازیابی اطلاعات به مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور ARMOR A85 ارسال کنید. ایمن هارد مرکز خدمات تخصصی ریکاوری هارد و تعمیرات هارد سیلیکون پاور در ایران است.

انواع خرابی‌ها و آسیب‌های هارد اکسترنال سیلیکون پاور armor a85  :

آسیب‌ها و خرابی‌های جدی که باعث نیاز به تعمیر هارد می‌شوند به دو بخش اصلی فیزیکالی و لاجیکالی تقسیم می‌شوند و در صورت بروز این خرابی‌ها باید به مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  جهت تعمیر و خدمات لازم، مراجعه کرد.

آسیب لاجیکالی( این نوع آسیب مختص فریم ویر هارد یا بدسکتور هارد است و این آسیب لاجیکالی باعث کندی هارد، شناسایی نشدن هارد، دیتکت نشدن هارد و چند نمونه این چنینی دیگر، می‌شود)

آسیب فیزیکالی( در اثر ضربه و تکان خوردن هارد، باعث رسیدن آسیب فیزیکالی به هارد می‌شود، معمولا نوع آسیب و خرابی‌هایی که برای هد هارد، سیلندر و موتور هارد بوجود می‌آیند از نوع فیزیکالی است و تنها راه آن مراجعه به مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  جهت جراحی هارد است)

جراحی هارد دیسک در مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  چگونه است؟

جراحی دیسک در واقع یک سری تعمیرات و انجام فعالیتهایی در جهت بهبود و تعمیر بخش‌های سخت افزار در هارد است، سخت افزارهایی که در هارد و جود دارند مانند(هد هارد،سیلندر، موتور هارد و چند بخش دیگر) و در صورت آسیب آن‌ها نیاز به جراحی هارد است.

در هنگام تعمیر هارد در مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  باید توجه داشت که هارد را در فضای باز و آلوده تعمیر نکنند زیرا قطعات هارد بسیار حساس و لطیف هستند و حتی در صورت نشستن گرد و غبار بر روی این قطعات باعث از کار افتادن همیشگی و یا تعمیر پرهزینه هارد می‌شود.

لطفا برای خرید هارد سیلیکون پاور armor a85  ویژگی‌هایی که مد نظرتان است را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید آن کنید و قدم بعدی این است که هارد مد نظر را از مراکز خدمات هارد سیلیکون پاور armor a85  معتبر و فروشگاه‌های مطمئن تهیه کنید حتما به همراه بودن گارانتی و ضمانت نامه محصول اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

به‌صورت دقیق نمی‌توان پاسخ این سؤال را داد اما، در بسیاری از موارد می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص اطلاعات را بازیابی کرد.

تعمیر هارد کاملاً بستگی به نوع و میزان آسیب دارد. هر چه‌قدر این آسیب‌دیدگی شدیدتر باشد تلاش و حساسیت برای تعمیر هارد نیز بیشتر خواهد شد.

این مدل از هارد در برابر ضربه، رطوبت، شوک مقاوم است که از این هارد می‌توان در شرایط سخت نیز استفاده کرد.

هرگونه کپی برداری از مقاله تعمیرات ، ریکاوری و مرکز خدمات هارد سیلیکون پاور ARMOR A85 بدون ذکر منبع مجاز نمیباشد.

نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی

منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و silicon-power

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (3 امتیاز)