ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

 

بازیابی اطلاعات حافظه هلی شات

در این مقاله میخواهیم راجب بازیابی اطلاعات حافظه هلی شات ، چگونگی خراب شدن هلی شات ، علت از دست دادن اطلاعات مموری هلی شات و … صحبت کنیم.

ریکاوری حافظه هلی شات

 

در زمان های قدیم برای گرفتن تصاویر و فیلم های هوایی از هلیکوپترهای بزرگ استفاده می کردند به این ترتیب که یک پرنده مثل هواپیما یا هلیکوپتر با خلبان به همراه یک تیم تصویر برداری و دوربین بر فراز محیطی که قصد تصویر برداری و فیلمبرداری داشتند پرواز کرده و اقدام به تصویر برداری می نمودند ، که طبیعتا این نوع از تصویر برداری هزینه ها و زحمت  بسیار زیادی داشت که مقرون به صرفه نبود ، همچنین کیفیت مطلوبی نداشت و مورد تایید قرار نمیگرفت و در نتیجه امروزه از این روش استفاده نمیشود

با آمدن دوربین های پرنده جی پی اس دار با کیفیت بسیار بالا نوع جدیدی از تصویر برداری هوایی با نگاهی نوین به وجود آمد که طرفداران بسیار زیادی تا به الان داشته است

امروزه برای امور مختلفی از جمله : تولید فیلم های تبلیغاتی و صنعتی ، پیشرفت پروژه ، خط تولید یک کارخانه ، پالایشگاه ، نیروگاه ، بنادر ، پروژه های عمرانی ، سینمایی و تلویزیونی از تصویر برداری و عکاسی هوایی استفاده می شود . در بسیاری از فیلم ها و یا تبلیغات بازرگانی و تجاری صحنه هایی هوایی به چشم می خورد

و همینطور بسیاری از افراد برای تفریح و سرگرمی و لذت بردن و یا حتی جمع آوری تصاویر هوایی به خرید پرنده های تخصصی اقدام میکنند

ریکاوری مموری هلی شات

مشکلات مربوط به هلی شات

با بیشتر شدن طرفداران این نوع دوربین ها مشکلاتی مثل:

برخورد با موانع و آسیب دیدن دوربین

خیس شدن دوربین

قطع ناگهانی برق

اررور فرمت نشان دادن در لپ تاپ و…(بدون آنکه گزینه فرمت را بزنید)

و مشکلاتی از این دسته برای دوربین شما پیش بیاید پیشنهاد ما به شما این است که هیچ اقدام و تغییری روی دوربین هلی شات خود  انجام ندهید چرا که انجام هر کاری باعث میشود که اطلاعاتتان دیگر بازیابی نشوند زیرا این دوربین به دلیل کیفیت بالا عکس با نرم افزار های معمولی نمیتوان کار بازیابی اطلاعات حافظه هلی شات را انجام داد و بعد از بازیابی ممکن است فیلم هایتان پخش نشود و یا صفحه سیاه باشد و مشکلاتی از این نظیر برایتان پیش بیاید ولی این مرکز با داشتن کارشناسان ماهر میتواند کار بازیابی اطلاعات حافظه هلی شات را در همه ی انواع (فانتوم1وفانتوم2و….) با نرم افزارهای خاصی که کار با آنها نیاز به یادگیری دارد و همینطوربا استفاده از بروز ترین تجهیزات به صورت کامل حرفه ای انجام میدهد و همینطور برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای به صورت کاملا تخصصی روی قطعه ی ارسالیشان کار بازیابی اطلاعات حافظه هلی شات انجام میشود به طوری که لبخند زضایت روی چهره شما عزیزان دیده شود برای اطلاعات بیشتر میتوانی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

ارور فرمت مموری

حتما می‌دانید که در چنین شرایطی و زدن دکمه “بله” احتمال حذف اطلاعات شما برای همیشه وجود دارد. پس بهترین گزینه این است که هیچ گزینه ای را نزنید و به همین صورت که ارور میدهد از متخصص مشاوره بگیرید. در صورت مشاهده چنین وضعیتی با مشاوران موجود در مجموعه ایمن‌هارد در ارتباط باشید تا تیم تخصصی این مجموعه شما را در مسیریابی درست راهنمائی نمایند. در غیراینصورت اگر هیچ تخصصی در این زمینه نداشته باشید ممکن است، عمل ناآگاهانه‌ای انجام داده و اطلاعات را برای همیشه از دسترس خارج کنید.

عدم شناسایی مموری

اولین کار در زمان مواجه‌شدن با چنین موقعیتی، یافتن علت و بررسی مموری گوشی است. زیرا تشخیص علت و بررسی مموری، شما را در رسیدن به نتیجه سریعتر یاری خواهد کرد. در بیشتر مواقع، مشکل مرتبط با کارت حافظه است. در این شرایط بهتر است از یک کارت حافظه دیگر که از صحت و سلامت آن، اطلاع دارید، استفاده کنید تا خرابی کارت حافظه فعلی برای شما ثابت شود.
در صورت تداوم مشکل، بهتر است با استفاده از رم‌ ریدرها ، کارت را به سیستم کامپیوتری وصل کرده و اطلاعات مموری را چک کنید.

اگر هنوز شناسایی نمیشود ممکن است علت خرابی آن از سوختگی چیپ باشد که در این حالت باید توسط کارشناس مربوطه با دستگاه PC3000 تست شود و نتیجه برای چگونگی ریکاوری اطلاعات به مشتری اعلام شود.

مشکل خواندن و یا نوشتن در مموری

زمانی که روی مموری اطلاعاتی دارید و ممکن است مموری به حالت قفل در اومده و نه میتوانید اطلاعاتی روی آن بریزید و نه میتوانید اطلاعاتی از روی آن بردارید. در این حالت ممکن است مشکل مموری از فریمور و یا مشکل از چیپ مموری میباشد. بهتر است هیچ تغییراتی با هیچ ابزاری روی آن انجام ندهید چون فقط باعث خراب تر شدن آن میشود و اطلاعات سخت تر قابل ریکاوری میباشد.

تغییر اسم فایل ها و فولدرها

فایل‌ها در فرایند انتقال به این پوشه، نام حقیقی خود را از دست داده و نام‌های جدید می‌گیرند.  به‌همین‌دلیل گفته می‌شود بازیابی این فایل‌ها توسط افراد غیرمتخصص کار دشواری و ممکن است اطلاعات را خراب کند است. برای بازیابی این‌گونه اطلاعات، مراجعه به مرکز ایمن هارد آسان‌ترین عملیات ممکن است تا بازیابی اطلاعات با نام حقیق خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

5/5 - (3 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.