ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

ریکاوری اطلاعات دوربین نیکون

بازیابی اطلاعات دوربین نیکون NIKON

در این بخش میخواهیم شما را با دوربین های نیکون و خرابی هایی که ممکن است برای حافظه آنها به وجود بیاید و بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon آشنا کنیم.

 

دوربین های نیکون

نیکون در زمینه تولید دوربین عکاسی و عدسیهای اپتیک فعال است. واحد تحقیقات نیکون همواره پیشتاز جدیدترین تکنولوژی‌ها در طراحی و تولید ملزومات عکاسی از جمله موتورهای اولتراسونیک، نورسنجی سه‌بعدی، مدارهای پرسرعت و پردازنده‌های قدرتمند موتور اتوفوکوس و آخرین تکنولوژی در زمینه اضافه نمودن ویدیوپروژکتور در آخرین تولیدات دوربین دیجیتال بوده‌ است.
نیکون اولین دوربین‌های تک ‌لنزی بازتابی دیجیتال (DSLR) بکار رفته در ناسا و شاتل‌های فضایی در سال ۱۹۹۱ را ارائه کرد.
پس از آغاز همکاری با شرکت کداک در دهه ۹۰ میلادی به تولید دوربین‌های دیجیتال بر پایه بدنه‌های دوربین‌های فیلمی خود پرداخت و نهایتاً در سال ۱۹۹۹ اولین دوربین دیجیتال که برند نیکون را بر خود داشت با نام دی-۱ به بازار عرضه کرد در طول سال‌های پس از ۲۰۰۰ میلادی و تا سال ۲۰۰۷ که نیکون اولین دوربین دیجیتال خود که از سنسور هم اندازه ۳۵ میلیمتری استفاده کند را معرفی کرد در سال ۲۰۰۵ و با تغییر مدیریت، نیکون کار بر روی دوربین‌های Full frame را آغاز کرد و در اواخر ۲۰۰۷ دوربین نیکون دی۳ را با سنسور ۳۵ میلیمتری به بازار عرضه کرد.
فقط پس از چند ماه نیکون دی۷۰۰ معرفی شد این موفقیت‌ها مدیون دوربین‌هایی با سرعت بالا، کارایی خوب در نور پایین و راحتی استفاده بود. همچنین دوربین نیکون دی۹۰ اولین دوربین دوربین دیجیتال تک‌لنزی بازتابی بود که توانایی فیلمبرداری داشت. پس از آن قابلیت فیلمبرداری به دوربین‌های دوربین دیجیتال تک‌لنزی بازتابی اضافه شده‌است.

 

امروز دوربین های نیکون در مدل های زیر در بازار عرضه میشوند:

دوربین نیکون Nikon COOLPIX W300(سنسور 16 مگاپیکسلی تا عمق 30 متر ضد آب و تا ارتفاع 2.4 متر ضد ضربه می باشد )

دوربین نیکون Nikon D7500(دوربین های حرفه ای با سنسور 20.9 مگاپیکسل)

معرفی دوربین نیکون Nikon Coolpix P1000( دوربین های سوپرزوم از سری P  می توان گفت این دوربین 125 اپتیکال زوم دارد)

نیکون Nikon Coolpix P4000(بعد از دوربین نیکون P900 و موفقیت های آن بین دوربین های سوپرزوم نیکون مدل P4000با زومی 200X)

دوربین عکاسی نیکون nikon D5600(که در این مدل با اضافه کردن Snapbridge به همراهWi-Fi + Bluetooth + NFC ، همچنین صفحه نمایش لمسی و دارای یک پردازشگر EXPEED 4، 24 مگاپیکسلی است)

بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon

 

مدل هایی که بالا معرفی و توضیح داده شد فقط چند مدل معروف از سری دوربین های نیکون هست نام بردن همه ی انوای از حوصله این مقاله خارج است جالب است بدانید که دوربین های نیکون در بازار دوربین ها در رتبه دوم قرار دارد پس میتوان نتیجه گرفت که این دوربین ها امروز طرفداران زیادی دارد و همینطور نیز مجموعه آپاو مراجعان زیادی برای بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon نیز داشته است که با تیم حرفه ای خود از پس این نوع خرابی ها به خوبی بر می آید.

امروزه دوربین های دیجیتال و حافظه آنها تنها یک وسیله دیجیتالی نیستند بلکه نگه دارننده خاطرات و عکسها و فیلمهای شما نیز می باشد که در بسیاری از اوقات خیلی مهم هستند و پاک شدن آنها میتواند برای شما مشکلاتی درست کند در ادامه میخواهیم چند نوع خرابی که باعث میشود شما به بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon احتیاج پیدا کنید را نام ببریم:

خاموش شدن ناگهانی دوربین به دلیل تمام شدن باطری

ضربه خوردن مموری کارت آن

خیس شدن مموری کارت

خالی شدن ناگهانی کارت حافظه

عدم شناسایی مموری کارت دوربین در لپتاپ

پاک شدن اتفاقی عکسها

قطع ناگهانی برق دوربین

خطا در خواندن اطلاعات و کپی کردن آن

شکسته شدن مموری

خراب شدن رابط مموری

و غیره….

 

اگر مشکلاتی از این دسته یا شبیه خرابی های نام براده شده برای دوربین شما اتفاق افتاد اصلا نگران نبیاشید دوربین خود را به دستان ماهر کارشناسان ایمن هارد بسپارید نکته دیگری که وجود دارد این است به دلیل آنکه عکسها و فیلمهایی که با آن گرفته میشود بسیار با کیفیت هستند و حجم بالایی دارند نسبت به دوربین های دیگر به همین خاطر با نرم افزار های معمولی نمیشود که بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon را انجام داد حتی در بعضی اوقات این نرم افزارها باعث میشوند که عکسها و فیلمهای شما آسیب ببینند و دیگر نشود آنها را بازگردانی کرد پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر اتفاقاتی از این دسته برای دوربین نیکون شما افتاد هیچ تغییری روی آن انجام ندهید.

خیلی از همکاران هستند که در این عرصه ی بازیابی اطلاعات دوربین نیکون nikon فعالیت دارند ولی بارها پیش آمده است که بعد از بازگردانی ویدیو ها اجرا نمیشوند یا صفحه سیاه هست و فیلم ها صدا ندارند و مشکلاتی از این قبیل برای اون عزیزان پیش آمده است ولی در این مرکز مشکلاتی از این قبیل به ندرت پیش میآید و همه ی کارشناسان ما سعی بر این دارند که رضایت شما مشتریان عزیز را داشته باشند و همینطور برای آن عزیزان مثل عکاسان و کسانی که آتلیه دارند و کار فیلمسازی انجام میدهند.

به طور کاملا اختصاصی روی قطعه ی ارسالیشون با نهایت دقت و زبر دستی کار میشود به صورتی که لبخند رضایت را در چهره شما بتوان دید هم اکنون برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در اتباط باشید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.