بازیابی اطلاعات هارد سیگیت آیرون ولف ironwolf

تعمیرات بازیابی اطلاعات هارد سیگیت ironwolf

خیلی از دوستان با ما تماس میگیرند و میگویند که اطلاعات هارد خود را به هر دلیلی از دست داده اند . این مرکز مفتخر است که توانسته است بازیابی اطلاعات هارد سیگیت آیرون ولف IRONWOLF را انجام دهد. این مرکز توانسته برای بازیابی اطلاعات هارد سیگیت آیرون ولف IRONWOLF راه حل هایی پیدا کرده و آنها را ریکاوری کند.

هاردهای سیگیت آیرون ولف IronWolf به 3 دسته تقسیم میشوند

هارد سیگیت آیرون ولف

هارد سیگیت آیرون ولف پرو

هارد سیگیت Exos X12 – Helium

خرابی هارد سیگیت آیرون ولف Ironwolf

خرابی هارد سیگیت ایرون‌ولف ironwolf

خرابی هد هارد

خرابی هد در این مدل هارد ها معمولا بر اثر ضربه ، تکان شدید و یا نوسانات برق بوجود می آید. باید در نظر داشته باشید که ریکاوری اطلاعات در این مدل هارد ها بسیار کار دشواری است و نمیتوان گفت که حتما اطلاعات را ریکاوری میکنیم و یا بازیابی اطلاعات غیر ممکن است.

خیلی باید مراقب باشید که این مدل هاردها با مشکل هد مواجه نشوند. اما اگر به مشکل هد خوردند به هیچ عنوان نباید هارد را به آدم غیر متخصص بسپارید. زیرا هاردهای آیرون ولف از ساختار پیچیده ای تشکیل شده اند و نیاز به ابزار و دستگاه های مخصوصی برای ریکاوری اطلاعات دارند.

خرابی برد هارد

خرابی برد در هاردهای IronWolf معمولا بر اثر نوسانات برق و یا موقع وصل کردن هارد به سیستمی که خرابی پاور داشته باشد اتفاق می افتد.

البته نا گفته نماند که اکثر سوختگی های برد در هارد آیرون ولف بر اثر وصل کردن هارد به تبدیل های غیر استاندارد بوجود می آید.

تعمیر برد در مدل آیرون ولف بخاطر پیچیدگی و کوچک شدن آی سی های برد بسیار کار سختی می باشد و در بعضی مواقع نیاز به تعویض برد دارد که در برخی مدل ها پیدا کردن برد مشابه بسیار سخت است اما نا ممکن نیست.

بدسکتور

هاردهای آیرون ولف هم مثل بقیه هاردها از تکنولوژی HDD استفاده میکنند یعنی چند دیسک دارند و توسط چند ئهد ، اطلاعات روی آن ها ریخته میشود. دیسک این هارد ها بعد از گذشت زمان و یا استفاده نادرست ممکن است خراب شوند و به مرور بد سکتور بگیرند.

مجموعه ما میتواند خدمات بازیابی اطلاعات و یا تعمیرات این هارد را بخوبی با ابزار های روز دنیا بر عهده بگیرد و تمام سعی ما این است که اطلاعات را به هر نحوی که شده با همان کیفیت و با همان فولدر بندی برگرداند.

فریمور

بعضی از هاردهای سری آیرون ولف ممکن است به هر دلیلی با مشکل فریمور روبرو شوند و دیگر هارد شناسایی نشوند و یا با کندی سرعت روبرو شوند. در این حالت باید در نظر داشته باشیم که هارد را سرخود باز نکنیم و حتما با یک کارشناس هارد مشورت کنیم.

مشکل فریمور در هاردهای اینترنال آیرون ولف براحتی قابل ریکاوری و یا تعمیر نیستند اما با پیشرفت تکنولوژی هیچ کاری غیر ممکن نیست.

انواع هارد سیگیت آیرون ولف Ironwolf

انواع هارد سیگیت ironwolf

IronWolf

این هارد درایو ها از 1 تا 8 bay برای عملکرد سریع و پایدار در سیستم های ذخیره سازی تحت شبکه NAS طراحی شده اند و میتوانند 24 ساعت روز و 7 روز هفته مشغول به کار باشند.

1TB – 10TB | SATA6 Gb/s | Up to 256 MB Cache

مزایا :

1- AgileArray ویژگی جدید و انحصاری شرکت سیگیت است و برای عملکرد پایدارتر این هارد با بهره گیری از تکنولوژی های RV Sensors و Dual-plane balancing

2- یکپارچه سازی اطلاعات از طریق کنترل خطا و اطمینان از فعال ماندن هارد در RAID

3- مخصوص محیط های چند کاربری با نرخ تبادل اطلاعات تا 180ترابایت در سال برای هر کاربر

IronWolf Pro

برای سیستم های ذخیره سازی NAS از 1 تا 16 Bay بهینه سازی شده و در کنار کارایی عالی بالاترین سرعت را ارائه می کند و 24 ساعت روز و 7 روز هفته مشغول به کار باشد.

2TB – 10TB | SATA6 Gb/s | Up to 256 MB Cache

مزایا :

1- به تکنولوژی چند کاربری تجهیز شده و تا 300 ترابایت حجم کاری را در سال پشتیبانی میکند و به کمک حسگر های رطوبتی ، این هارد با محیط های متفاوت سازگار است.

2- با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته ای نظیر RV Sensors  و Dual-Plane Balancing ارتعاشات و نوسانات در زمان چرخش در این هارد به حداقل رسیده است.

3- برای نرم افزار های NAS  که کاربرد 24 ساعته دارند ، سیستم پیشرفته پاور در این هارد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود.

Exos

مرکز بازیابی اطلاعات ایمن هارد در تمامی مراحل در کنار شماست تا اطلاعات از دست رفته شما را به مطمئن ترین شکل ممکن ریکاوری کند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که همیشه از اطلاعات خود بکاپ داشته باشید مخصوصا وقتیکه اطلاعات شما داخل حافظه های NAS باشد . خرابی این مدل هارد ها و هارد های مخصوص NAS بسیار کم است اما وقتی که این مدل هارد ها به مشکل میخورند. اطلاعات آنها به سادگی قابل ریکاوری نیست.

تیم ما با تلاش بسیار تواسته است راه حل هایی برای بازیابی اطلاعات هارد سیگیت آیرون ولف IRONWOLF پیدا کند.

سوالات متداول

  1. در صورت شنیدن صداهای غیرمعمول کامپیوتر را خاموش کنید.
  2. بعد از خاموش‌کردن کامپیوتر، کابل تغذیه و کابل داده هارد را بادقت از کامپیوتر خاموش کنید.
  3. از باز کردن هارد خودداری کنید و بازیابی اطلاعات را به عده یک تیم متخصص قرار دهید.
  1. از اطلاعات خود به‌صورت مرتب بک‌آپ بگیرید.
  2. از یک آنتی‌ویروس قوی استفاده کنید.
  3. از هارد در برابر ضربه و نوسانات برق محافظت کنید.
  4. هارد را به‌صورت ایمن از کامپیوتر جدا کنید.

هرگونه کپی برداری از مقاله بازیابی اطلاعات هارد سیگیت آیرون ولف ironwolf بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.
نویسنده : آرین آرمیون و مائده مهرابی
منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Seagate IronWolf

5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (4 امتیاز)