ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

 

بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد ADATA HV320

 

بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد ADATA HV320

جزیی از هر کامپیوتر که امکان ذخیره اطلاعات را فراهم می‌کند، هارد نام دارد. در واقع هارد در هر وسیله الکترونیکی، قابلیت ذخیره اطلاعات را برعهده دارد. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به ذخیره‌ و انتقال اطلاعات انواع هارد با قابلیت‌ها و گنجایش‌های متفاوت ساخته‌ شده‌اند. یکی انواع هارد که اغلب ما با آن آشنا هستیم هارد دیسک است. کامپیوترهای گوناگون با توجه به هارد ، از حافظه متفاوتی برخوردار هستند.

هارد دیسک‌های اولیه دارای ساختاری متفاوت نسبت به انواع هارد دیسک مدرن و جدید بودند. امکان ذخیره اطلاعات کمی در حد چند مگابایت با این هارد دیسک‌های ابتدایی ممکن بود.

این دیسک‌ها با نام دیسک ثابت معرفی می‌شدند. بعدها با پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع وسایل به منظور ذخیره اطلاعات و به جهت ایجاد تمایز آن با فلاپی، کلمه هارد دیسک مورد استفاده قرار گرفت.

هارد دیسک دارای یک محیط مغناطیسی است که توسط صفحه‌ای از جنس پلاستیک احاطه می‌شود. این وسیله با دارا بودن امکانات ذخیره‌سازی مغناطیسی، اطلاعات را ذخیره کرده و در صورت لزوم قادر به پاک کردن یا بازنویسی آن‌ها نیز هست.

هارد adata hv320  با چه ظرفیت‌هایی تولید می‌شود؟

یکی از انواع هارد، هارد adata hv320 است، که با توجه به ظرفیت قابل توجهی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هارد اکسترنال، با برخورداری از ظرفیت بالا، فضای قابل توجهی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات شما به وجود می‌آورد. انتقال اطلاعات به آسانی و با سرعت بالا یکی دیگر مزیت‌های این ابزار بوده که بر محبوبیت آن نیز افزوده است. این دستگاه با ظرفیت‌های 1ترابایت ، 2ترابایت ، 4ترابایت و 5ترابایت ساخته شده و به فروش می‌رسد.

ریکاوری تعمیرات هارد hv320

هارد adata hv320

 

 

هارد adata hv320 ساخت کدام کشور است؟

Adata یک کمپانی تایوانی است که سال‌هاست در جهت تولید انواع کارت حافظه، فلش مموری، هارد دیسک، انواع هارد اکسترنال و اینترنال فعالیت می‌کند. هارد adata یکی از برترین محصولات این کمپانی است که به دلیل کیفیت بالا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با داشتن این هارد می‌توانید از مشکلاتی نظیر بالا نیامدن هارد، خرابی هارد، روشن نشدن هارد، دیتکت نشدن هارد و … تا حدودی رهایی یابید اما هر هاردی خرابی هایی  دارد و ممکن است به مشکل بخورد و شما نیاز به بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد adata hv320 داشته باشید. هارد adata به دلیل عملکرد مناسب، قابل حمل بودن، حجم مناسب، و … یکی از محبوب‌ترین هارد‌های مهندسین آی‌تی، شبکه و مشاغل مشابه محسوب می‌شود.

 

 

مرکز-تعمیرات-هارد-ایدیتا

 

طریقه اتصال هارد adata hv320  با کامپیوتر چگونه است؟

امکان ذخیره و انتقال انواع فایل با فرمت‌های مختلف به وسیله هارد adata hv320فراهم است. همچنین با تنظیم کردن پسورد شخصی بر روی هارد خود می‌توانید اطلاعات خود را از دسترسی افراد محفوظ نگه‌ دارید ولی ما به شما پیشنهاد میکنیم که بر روی هارد از پسورد هایی که قابلیت انکریپت کردن دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا اگر مشکلی برای این هارد پیش بیاید در بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد adata hv320 با مشکل روبرو میشویم و مراحل تعمیر و ریکاوری آن سخت تر میشود. نحوه ارتباط این هارد با کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل است. این هارد به دلیل سایز مناسب به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکانی قابل استفاده است.

 

آیا اطلاعات هارد ADATA HV320 قابل بازیابی هستند؟

به دلیل اهمیت بالای اطلاعات وفایل‌های مختلف آن‌ها را روی انواع هارد مانند هارد‌های اکسترنال ذخیره‌ میکنند. پاک شدن اطلاعات از کارت حافظه، فلش مموری یا هارد یکی از مشکلاتی است که ممکن است شما نیز با آن مواجه شده باشید. در این شرایط افراد به دنبال راهی برای برگرداندن اطلاعات از دست رفته خود هستند. ریکاوری هارد و بازگشت اطلاعات به کمک ابزار ریکاوری  و تجهیرات پیشرفته‌ای صورت می‌گیرد. بازیابی اطلاهات بعضی از هاردها با حافظه بالا ( بیشتر از ۶ ترابایت) با توجه به پیچیدگی‌های ساختاری و تفاوت در تعداد هد‌ها و دیسک‌ها با سختی بیشتری همراه است.

 

با توجه به سیستم‌عامل‌های مختلف و وجود تفاوت‌هایی اساسی در درایورهای شرکت‌های گوناگون، ریکاوری و بازیابی اطلاعات به دستگاه‌های متفاوتی احتیاج دارد. بدین ترتیب که برای بازیابی اطلاعات هر دستگاه با سیستم عامل و ویژگی‌های مشخص، از تجهیرات ریکاوری خاص آن دستگاه استفاده می‌شود. مجموعه ما با بهره‌مندی از تجهیزات ریکاوری کارآمد، اطلاعات دستگاه‌های شما با سیستم عامل‌های متفاوت را بازیابی می‌کند.

مسئله بعدی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد خرابی هارد است. به طوری کلی انواع هارد اینترنال و اکسترنال دچار خرابی‌هایی می‌شوند که آن‌ها را می‌توان به سه دسته‌ی خرابی فیزیکی و سخت افزاری هارد، خرابی نرم افزاری هارد، سوختن هارد دسته بندی کرد.

آیا هارد ADATA HV320  قابل تعمیر است؟

خرابی فیزیکی هارد: با توجه به وجود اجزای داخلی متحرک درون هارد، این ابزاردر معرض اصطکاک قرار دارد. علاوه بر آن اصابت ضربه یا هرگونه آسیب مکانیکی می‌تواند موجب بروز مشکل در هارد شده یا مانع از کارکردن آن شود. ایمن هارد مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد بخصوص هارد ایدیتا با بهره‌مندی از متخصصین مجرب و با استفاده از انواع تجهیزات مدرن، توانسته ایم بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد ADATA HV320 را در سریعترین زمان ممکن و به صورت کامل انجام دهیم.

 

خرابی نرم افزاری هارد

حذف شدن اتفاقی فایل‌ها، نمایش پیغام‌ فرمت، قفل شدن فایل‌ها، ویروسی شدن هارد، خرابی پارتیشن، باز نشدن پارتیشن و فایل‌ها و … را می‌توان از جمله مشکلات نرم افزاری انواع هارد به شمار آورد. یکی از شایع ترین خرابی‌های نرم افزاری هارد، نمایش پیغام فرمت هارد است.

در صورت تمایل به بازیابی اطلاعات، توصیه می‌شود در مواقع مواجه شدن با این پیغام، به هیچ عنوان هارد را فرمت نکنید. در صورت فرمت کردن در این مرحله بازیابی اطلاعات سخت‌تر خواهد شد. تیم ایمن هارد با بهره مندی از جدید ترین و قویترین ابزار بازیابی اطلاعات بصورت سخت افزاری ، بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد ADATA HV320 شما را انجام میدهیم.

 

نویسنده : هانیه ولک و مائده مهرابی

منابع : adata.com

هرگونه کپی برداری از مطلب بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد ADATA HV320 غیر قانونی میباشد.

 

چه زمانی بهترین زمان برای ریکاوری داده‌های ازدست‌رفته است؟

بلافاصله پس از حذف‌شدن اطلاعات شما باید ریکاوری را انجام دهید. هر چه‌قدر زمان بگذرد شانس بازیابی کمتر خواهد شد.

آیا همه داده‌ها بازیابی می‌شوند؟

خیر.
همه داده‌ها امکان بازیابی ندارند به‌خصوص اگر داده جدیدی روی حافظه بازنویسی شده باشند.

آیا استفاده از آنتی‌ویروس برای جلوگیری از خراب‌شدن هارد تأثیری دارد؟

بله. درصورتی‌که شما از یک آنتی‌ویروس قدرتمند استفاده کنید، می‌توانید جلوی حمله ویروس‌ها و بدافزارها را به هارد بگیرید.

آیا بازیابی هارد را کاربر عادی می‌تواند انجام دهد؟

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.
بنابراین این کار را به افراد خبره بسپارید.

شما می‌توانید جهت انجام بازیابی هارد ADATA HV320 به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

درصورتی‌که هارد ADATA HV320 دچار آسیب فیزیکی شده باشد چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

به‌هیچ‌عنوان به‌صورت خودسرانه کاری را انجام ندهید و دراسرع‌وقت به مرکز تخصصی مراجعه کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.