برای خواندن این صفحه به 5 دقیقه زمان نیاز دارید

بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie در این مرکز بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد

بازیابی اطلاعات هارد لسی Lacie

بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie

مجموعه ایمن هارد با سالها تجربه امروز توانسته بازیابی اطلاعات هارد lacie را انجام دهد ما این مطلب را برای شما آماده کردیم که با این هارد دیسک ها و خرابی های آن آشنا شوید.

هارد دیسک lacie

این نوع هارد دیسک ها محصولات لوکس و مقاوم شرکت لسی (LaCie) که یکی از برندهای معروف و البته گران قیمت و لوکس محسوب می‌شود هستند. این هارد دیسک های اکسترنال سرعت، ایمنی و قابلیت‌های اتصال بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این شرکت فرانسوی در تولید حافظه‌های فلش و هارددیسک‌ های مقاوم شهرت جهانی دارد. از سری محصولات معروف این شرکت میتوان به هارد دیسک های سریRugged که از عملکرد، ایمنی و حفاظتی مثال زدنی برخوردار هستند و قادر به ذخیره‌سازی اطلاعات شما تا ظرفیت 2 ترابایت هستند هارد دیسک های این شرکت توانسته اند استاندارد بسیار معتبر 810-F را از آن خود کند که مقاومت آن در برابر سقوط از فاصله دو متری را تضمین می‌کند. این هارد اکسترنال به پوشش پلاستیکی برای جذب ضربه ، بدنه ضد خش آلومینیومی و ضربه گیرهای پلاستیکی داخلی مجهز است که این امر سبب می‌شود تا سقف 1000g در برابر شوک و ضربه مقاومت کند. بدنه این محصول برای امنیت بیشتر به پوشش پلاستیکی و ضربه‌گیرهای داخلی مجهز شده‌است. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت اطلاعات ارزشمند و محرمانه خود را در هر شرایطی حمل کنید. قابلیت رمزگذاری 256 بیتی AES برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز از دیگر مزایای این هارد دیسک ها محسوب می شود. این هارد دیسک ها به درگاه‌های پر سرعت USB 3.0 و FireWire 800 مجهز شده است که هر دوی آنها با نسل گذشتۀ خود یعنی USB 2.0 و FireWire 400 نیز سازگاری دارند. در این صورت می‌توانید یک ویدیوی 700 مگابایتی را در کمتر از 7 ثانیه منتقل کنید و با در نظر گرفتن سرعت USB3.0 به نرخ انتقالی معادل 110 مگابایت خواهید رسید.
با خواندن مطالب بالا و مشخصات این نوع هارد دیسک ها میتوان فهمید محصولات پرطرفداری هستند ولی مانند همه هارد دیسک های دیگر خرابی هایی دارند مخصوصا هارد دیسک های اکسترنال که همیشه در معرضه ضربه خوردن هستند
ریکاوری هارد لسی Lacie
ما در مطلب بازیابی اطلاعات هارد lacie می خواهیم شما را با چند نمونه از این خرابی ها آشنا کنیم:
هارد شما بدون صدای غیر عادی شروع به کار میکند اما شناسایی نمی شود
هارد در Device Manager شناسایی میشود اما در Disk management شناسایی نمی شود
هارد شروع به صدای تق تق ، نوک زدن و صداهای غیرعادی میکند
هارد شناسایی می شود اما اطلاعات یا درایو را نمایش نمیدهد
هارد دیسک روشن می شود اما بعد از مدتی خاموش می شود
هارد با تاخیر زیاد دیتکت و شناسایی می شود
اصلا هارد روشن نمی شود که اغلب بدلیل سوختگی برد است
اطلاعات با سرعت خیلی پایین کپی می شوند
نمیتوان اطلاعات را از هارد کپی کرد
هارد دچار نوسان برق شده است و…
ما چند نوع از این خرابی ها که بیشتر اتفاق می افتد را توضیح میدهیم که با آن خرابی و چگونگی تعمیر آن آشنا بشوید.

بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie با خرابی هد دیسک

اگر هارد دیشک شما شما ضربه خورده باشد در مرحله اول هارد دیسک تست میشود که آسیب وارد شده به چه قسمت از هارد دیسک وارد شده است (اگر اطلاعاتتان برایتان مهم نباشد مرکز ایمن هارد فقط هارد شما را عوض میکند ولی اگر اطلاعات مهمی دارید کارشناسان ایمن هارد بیشترین سعی خود را میکنند که اطلاعات شما را بدون هیچ نقصی ریکاوری کنند)اگر بعد از تست کردن هد آن آسیب دید باشد میتوان آن را تعمیر کرد و بعد از تعمیر هارد دیتکت میکند و دسترسی به اطلاعات ممکن میشود.
در بعضی از اوقات هد قابل تعمیر نیست و برای بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie باید با هد مشابه خود تعویض شود که اینکار نیاز به مهارت و ابزار مخصصوص دارد که مرکز ایمن هارد به خوبی از پس این امر برمیاید.
و در بعضی اوقات هد میشکند و به طوری که روی سطح دیسک می افتد و باعث خراشیدگی روی آن میشود که باعث میشود دیگر نتوان آن راتعمیر و بازیابی کرد.
یکی دیگر از خرابی هایی که در اثر ضربه خوردن به وجود می آید این است که ضربه وارد شده باعث خرابی موتور هارد میشود که بعد از تعویض آن هارد تعمییر و دسترسی به اطلاعات نیز امکان پذیر میباشد که این کار نیاز به جراحی هارد دیسک و همینطور مهارت لازم برای انجام اینکار را میخواهد که مرکز ایمن هارد با داشتن بهترین تجهیزات و کارشناسان به طور 100% میتواند بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie را انجام دهد.
ریکاوری هارد لسی Lacie

بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie و خرابی های فریمور

از این نوع مشکلات در بین کسانی که برای بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie مراجع کرده اند زیاد دیده میشود خرابی فریم ور ماژول های هارد دیسک مشکلات فراوانی برای هارد دیسک ایجاد میکند که به عنوان مثال میتوان:
به کندی و عدم نمایش صحیح ظرفیت و عدم شناسایی
ایجاد بدسکتور(فیزیکی و منطقی)
هارد در بایوس سیستم شناسایی نمی شود .
اطلاعات در بایوس درست نمایش داده نمی شود
و غیره…. اشاره کرد
اینگونه خرابی ها را میتوان با پروسه اصلاح ماژول رفع نمود و مشکل هارد دیسک را برطرف کرد و همینطور مرکز ایمن هارد میتواند با بهترین ابزار ها و دستگاه های موجود میتواند ماژول های هر نوع هاردی را با هر ظرفیت و هر رابطی اصلاح کند و مشکل هارد دیسک شما را بر طرف نماید.

بازیابی اطلاعات هارد لسی lacie با خرابی برد

این نوع خرابی در هارد دیسک ها خیلی کم پیش می آید ولی در کل نواسانات برق و مشکلات پاور و اشتباهات کاربر باعث خرابی برد و سوختگی برد هارد میشود . یکی از اشتباهات رایج فردی ، زدن برعکس سوکت برق پاور است در صورتی که (پاور) سیستم شما روشن باشد به سرعت برد هارد دیسک را دچار سوختگی و خرابی می کند برد هارد دیسک را نمیتوان به راحتی تعویض کرد و نیاز به سازگار کردن برد جدید با هارد دیسک خراب است. در صورتی که برد هارد سازگار نشود هارد دیسک شما یا روشن نمیشود یا اینکه اگر هم روشن شود صدای تق تق و … میکند و در نهایت شناسایی نمی شود مرکز ایمن هارد با داشتن مهارت های خاص میتوانند برد شما را با برد مشابه و سازگار عوض کنند و هارد شمارا تعمیر و اطلاعاتتان را بازیابی کنند.
با اینکه هارد دیسک های لسی هارد های مقاومی هستند ولی همچنان در معرض ضربه خردن و خرابی های دیگر هستند مجموعه ایمن هارد با در دست داشتن تیمی با تجربه از کارشناسان ماهر و بهترین تجهیزات ریکاوری هارد میتواند اعتماد شما را جلب کند و به گونه که رضایت را در چهره شما عزیزان ببیند برا اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.7/5 - (3 امتیاز)