ریکاوری هارد لپتاپ توشیبا Toshiba

بازیابی و ریکاوری هارد لپتاپ توشیبا Toshiba همواره یکی از موضوعات مهمی بوده که بسیاری از کاربران را به خود درگیر کرده است. این موضوع در بسیاری از سیستم‌ها به خصوص لپتاپ توشیبا نیز مشاهده می‌شود. از این رو قصد داریم در این مقاله به موضوع بازیابی و ریکاوری هارد لپتاپ توشیبا Toshiba بپردازیم.

هاردهای توشیبا به دلیل خاص بودن نوع و ذخیره ساز آن، خیلی کم در بازار موجود هستند که پیدا کردن آن‌ها کمی مشکل است. این هاردها در سایزهای 2.5 و 3.5 اینچ هستند که سایز 3.5 به ندرت یافت می‌شود. برای همین است که پیدا کردن هاردهای مشابه کار بسیار سختی است.

البته هاردهای توشیبا به دلیل کیفیت بالایی که دارند در قالب شرکت‌های دیگر به فروش می‌رسند. در ابتدا نیم نگاهی به سوالات متدوال خواهیم داشت و سپس تمامی آن‌ها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

ریکاوری هارد لپتاپ توشیبا

عمده مشکلات موجود در هاردهای لپتاپ کدام‌اند؟

قاعدتا مشکلاتی در هاردها بوجود می‌آید ممکن است که در بسیاری از موارد مشابه باشد، کند شدن هارد یکی از مشکلات موجود است که این موضوع می‌تواند به دلیل پیری سکتور و خرابی ماژول باشد. بدسکتور شدن ماژول می‌تواند باعث بروز مشکلات فیزیکالی و لاجیکالی شوند که از این رو باعث خراب شدن دیگر قطعات هارد نیز خواهد شد. مشکلات مربوط به فرموبری هارد که در توشیبا وجود دارد اغلب به ندرت در این هاردها دیده می‌شود اما باز هم یکی از مشکلاتی است که بیشتر کاربران با آن درگیرند.

صدای نامتعارفی که در هارد وجود دارد مانند تق تق و صدای شکسته شدن، غیر شناسایی بودن هارد توشیبا در بایوس، عدم شناسایی هارد در سیستم عامل ویندوز که مربوط به مشکل فیزیکالی آن می‌باشد. دیتکت نکردن هارد و روشن نشدن آن نیز دلیل بر سوختگی برد آن می‌باشد. بدسکتور گیری هاردهای توشیبا تفاوت زیادی با مدل هارد سیگیت و وسترن دارد و به همین دلیل است که ایرادات ماژول بسیار کم بر روی آن اثر می‌گذارند. به همین دلیل است که تمام ماژول‌های این هارد بر روی glist و روی آی سی ذخیره می‌شوند.

بدسکتور گیری هارد در توشیبا چگونه است؟

از آنجایی که هاردهای لپتاپ‌های توشیبا نسبت به وسترن و سیگیت از کیفیت پایین‌تری بهره مند است، بدسکتور گیری هارد لپتاپی محدود می‌شوند اما در عوض کیفیت آن بالاتر می‌رود. در این بین ایرادات مربوط به ماژول نیز کاهش پیدا می‌کند و برای تعویض موتور و هد اطلاعات را به عالی‌ترین شکل برای شما ارائه خواهند داد.

از آنجایی که pc3000 در روسیه به حل مشکلات متعددی می‌پردازد همین موضوع باعث شده تا فرآیند تکمیل این مشکل کامل‌تر شود. بدسکتور گیری هاردهای لپتاپی توشیبا بسیار پرقدرت شده و روسیه توانسته در این بین بهترین خود را به نمایش بگذارد. امکانات جانبی و ساختارهای آن باعث شده تا برنامه‌های شخصی را هم بتوان طراحی اجرا کرد.

تعمیر هارد لپتاپ توشیبا

هاردهای 2.5 اینچی توشیبا بخریم یا نه؟

توصیه ما به شما این است که هاردهای 2.5 اینچی توشیبا را خریداری کنید، این هاردها به تازگی وارد بازار شده‌اند و از نظر قیمت نیز کمی از دیگر هاردها ارزان‌تر می‌باشد. این هارد دارای نقاط ضعف کمی است .

از این رو خرید یک هارد 2.5 اینچی توشیبا توصیه می‌شود، اما از نظر قطعات تقریبا قطعات کافی برای این هارد وجود ندارد و در نتیجه برای پیدا کردن هاردهای مشابه مجبور هستید دوباره هارد دیگری را تهیه کنید.

جمع بندی :

لپتاپ های توشیبا از نظر متریال ساخت بسیار قوی بوده و توشیبا از کمتر برند هایی است که در لپتاپ های خود از هارد های ساخت خودش استفاده میکنه یعنی همون هارد های توشیبا.

شرکت تخصصی ایمن هارد مفتخر است که توانسته با جمع اوری بروز ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ، ریکاوری هارد لپتاپ توشیبا Toshiba و تعمیرات هارد لپتاپ توشیبا را انجام دهد.

سوالات متداول

برای بررسی سلامت هارد لپ‌تاپ خود شما هم می‌توانید از یک سری از نرم‌افزارها استفاده کنید یا اینکه می‌توانید از ابزار داخلی ویندوز مانند: CHKDSK استفاده کنید.

در اکثر مدل‌های لپ‌تاپ توشیبا امکان ارتقا هارد به مدل‌های بالاتر و جدیدتر ssd وجود دارد که یکی از مزایا این کار سرعت بالا و بهبود عملکرد سیستم است.

انجام کار بازیابی اطلاعات یک کار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین اشتباه انجام شود ممکن است دیگر نتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.
بنابراین این کار را به افراد خبره بسپارید.
شما می‌توانید جهت انجام بازیابی هارد لپ‌تاپ توشیبا به مرکز تعمیر هارد ایمن هارد مراجعه نمایید. تا مهندسین ما بتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

  • تست و اعلام هزینه در کم‌تر از 24 ساعت:
     از ویژگی‌های مجموعه ایمن هارد، تست و اعلام هزینه کاملاً رایگان در همان لحظه و یا نهایتاً در کم‌تر از 24 ساعت می‌باشد.
  • تست و مشاوره رایگان:
    بدلیل اینکه به‌صورت تلفنی نمی‌توان اعلام هزینه و یا اعلام مشکل برای قطعه خراب کرد، مجموعه ما بر قبل از اقدام به تعمیر و یا ریکاوری، ابتدا قطعه را به‌صورت رایگان تست می‌کند و اعلام زمان و اعلام هزینه می‌کند و در صورت رضایت مشتری شروع به کار می‌کند. همچنین لازم به ذکر است برای آسودگی خیال کاربران می‌توانید قبل از ارسال قطعه در ساعات کاری از مشاورین ما به شماره 02128424746 به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.
  • پرداخت هزینه بعد از ریکاوری و تعمیر:

    ما برای راحتی و اطمینان کاربران تصمیم بر این گرفتیم که بعد از ریکاوری اطلاعات، پرداخت وجه انجام گیرد؛ اما هرگونه هزینه جانبی (شامل هارد مشابه، برد و…) قبل از شروع کار انجام می‌گیرد.
  • تأمین قطعه و خدمات پس از فروش:

    ایمن هارد این اطمینان را به شما می‌دهد که پس از تعمیر و ریکاوری قطعه خود از این مجموعه تمامی قطعات و خدمات پس از فروش (شامل مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مربوط به همان قطعه) را برای کاربران خود به‌صورت کامل پوشش داده و آن‌ها را بی‌نیاز از هرگونه پرس‌وجو برای تأمین قطعات از شرکت‌های دیگر نماید.

هرگونه کپی برداری از مقاله ریکاوری‌ هارد لپتاپ توشیبا toshiba بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.
نویسنده : سمانه صادقی و مائده مهرابی
منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Toshiba

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (3 امتیاز)