برای خواندن این صفحه به 4 دقیقه زمان نیاز دارید

بازیابی اطلاعات هارد در این مرکز بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد

بازگردانی-اطلاعات

بازیابی اطلاعات هارد

به طور کلی بازیابی اطلاعات هارد به معنی بازگرداندن اطلاعات ذخیره شده بر روی هارددیسک می باشد که بنا به دلایل گوناگونی از جمله خرابی های فیزیکالی مثل صدمه به هدها یا پلتر ، خرابی های فریموری و … از دست رفته اند و قابل دسترسی برای کاربران نیستند.

در مرکز تعمیر و ریکاوری ایمن هارد با وجود افراد کار آزموده و دستگاه هایی مطابق با آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه ی تعمیر و بازیابی هارد های شما با انواع برندها و ایرادات انجام می گیرد و ما بر این باوریم که اساسی ترین اصل در این زمینه شناخت دقیق از مشکل ایجاد شده می باشد و چه بسا که چنین شناخت جامعی را تیم ایمن هارد در طی سالها تجربه با افتخار کسب کرده است و متخصصین ما برخلاف دیگر مراکز نا معتبر با اشتباه در شناخت نوع مشکل در هارد شما ، سلامت هارد و اطلاعات شما را به خطر نمی اندازند.تیم ایمن هارد یک مرکز تخصصی در بازگردانی اطلاعات هارد شما می باشد وشما می توانید با اطمینان برای بازگشت اطلاعاتتان به ما مراجعه کنید.

در ادامه برای شما مواردی را ذکر می کنیم که با ایجاد مشکل در هارد شما باعث از بین رفتن اطلاعاتتان می شوند؛ با مراجعه ی هرچه سریع تر می توانید اطلاعاتتان را با تعمیر توسط متخصصین ما به راحتی حفظ کنید اما در صورت بی توجهی و نادیده گرفتن ، نیاز به بازگردانی اطلاعات هارد تان امری غیر قابل انکار می شود.

بازیابی اطلاعات هارددیسک

بازیابی اطلاعات به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

1) بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

2) بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد

3) بازیابی اطلاعات میان افزاری ( فریموری ) هارد

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

در این روند از نرم افزار های تخصصی و دستگاه های تخصصی ریکاوری هارد از جمله PC3000 که نیازمند افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه می باشد ، استفاده می شود. بسیاری از این نرم افزار ها در سایت های مختلفی برای شما قرار گرفته است که استفاده ی نادرست از هر یک از آنها به معنی خداحافظی همیشگی با اطلاعاتتان می باشد.

چنانچه بهتر است بدانید که بازیابی اطلاعات هارد ؛ نیازمند تخصص و ابزارهایی خاص می باشد که با دست کاری های شما شانس بازگشت تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

تیم متخصصین ما با شناختی کامل از برنامه های مناسب بازیابی اطلاعات برای هر برند با هر مشکلی ؛ راه حلی مطمئن برای حفظ اطلاعات شما می باشد و می توانید در مواجهه با چنین مشکلاتی هارددیسک خود را به مرکز ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان هارد شما را تعمیر و ریکاوری کنیم.

بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد

این خرابی ها که در واقع همان خرابی فیزیکی می باشد به بخش هایی مثل موتور، هدها، اسپیندل و همچنین برد هارد آسیب می زند و اندکی کار را دشوار تر می کند.

این مشکل اغلب با صدای تق تق کردن و عدم شناسایی و دیتکت شدن هارد بروز پیدا می کند و نیازمند جراحی هارد می باشند.

هر گونه باز شدن هارد در محیط آزاد ؛ سطح بازگردانی اطلاعات هارد تان را کم می کند و این جراحی نیازمند تخصص و مهارت  و دستگاه های پیشرفته ای همچون کلین روم دارد تا در محیطی عاری از هرگونه گرد وغبار جراحی و ریکاوری هارد تان صورت بگیرد.

در این میان خرابی در سطح پلتر از بدترین خرابی های سخت افزاری محسوب می شود و چون دیتا روی آن ذخیره می شود ؛ عملیات بازیابی اطلاعات هارد را دچار پیچیدگی و مشکل می کند. همچنین در خرابی هایی که با سوختن برد ایجاد می شود می توان با تعمیر برد و در صورت عدم جواب با تعویض برد و مونتاژ بر روی یک برد جدید بازگردانی اطلاعات هارد شما را میسر نمود.

بازیابی اطلاعات هارد فریموری

خرابی فریموری و ماژول ها از خرابی های اختصاصی هر نوع هارد محسوب می شود و در هر مدل با مدل های دیگر تفاوت دارد و نیازمند مهارت و تخصص همراه با تجربه می باشد ، تا شناسایی و برطرف شود. برای ریکاوری هارد در مواجهه با این مشکل از دستگاه هایی مثل PC3000 و MRT استفاده می شود.

کوچکترین اشتباه در این زمینه باعث از بین رفتن هم زمان هارد و اطلاعات شما می شود پس هارد های خود را به مراکز مورد اطمینان ببرید.

خرابی ماژول ها با علائمی مثل هنگ کردن، عدم شناسایی، تغییر ظرفیت، دیر بالا آمدن و … خود را نشان می دهد.

ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت برخورد با چنین شرایط و مشکلاتی ، قبل از هر گونه دست کاری و یا اضافه کردن اطلاعات بر روی هارد ؛ هارد خود را بلافاصله خاموش کرده و آن را برای تعمیر و یا بازیابی اطلاعات هارد به مرکز تخصصی ایمن هارد ارسال کنید.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 - (3 امتیاز)