ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

ریکاوری مموری MICRO SD

ریکاوری سخت‌افزاری نرم‌افزاری میکرو اس‌دی

ریکاوری در واقع نوعی دانش پیچیده برای بازگرداندن اطلاعات حذف شده از سیستم گوشی یا لپ تاپ یا هر دستگاهی می باشد. بازیابی اطلاعات نام دیگری است که به آن اطلاق می شود. نرم افزار بازیابی اطلاعات مموری micro sd به دستگاه ذخیره سازی وصل شده و می تواند هر نوع داده پاک شده ای را بر گرداند.
بنابراین ریکاوری مموری micro sd یکی از رایج ترین کارها در هنگام پاک شدن اتفاقی اطلاعات است. برای اینکه بیشتر در مورد دلایل پاک شدن داده ها اطلاع کسب کنید، می توانید به مطالعه بقیه متن پردازید.

فرمت شدن SD کارت

 

برنامه های بیشماری برای رایانه شخصی طراحی شده اند از جمله آن ها می‌توان به sd یکی از بهترین انواع بازیابی اطلاعات اشاره کرد. در حالی که همه به وضوح امیدوارند که هرگز چنین اتفاقی نیفتد و به این دستگاه نیاز پیدا نکنند ولی بالاخره حادثه اتفاق می افتد‌.
شما می توانید اقداماتی برای کاهش خطر از دست دادن داده ‌ها انجام دهید اما هیچ کس نمیتواند این احتمال را به طور کامل از بین ببرد. هنگامی که متوجه شده که اطلاعات را از دست داده اید باید از sd یکی از نرم افزارهای به روز استفاده کنید.
فرمت شدن sd کارت می تواند عاملی برای از بین رفتن اطلاعات باشد. یک اشتباه ساده نیز می تواند داده های ارزشمند شما را از sd فرمت کردن کارت از بین ببرد. Sd نرم افزار شما را اسکن می کند و فایل هایی که پس از قالب بندی گم شده اند را بازیابی می کند.

نرم-افزار-ریکاوری-مموری-micro-sd

حذف تصادفی داده ها

اگر به طور تصادفی فایل های مهمی را از کارت حافظه خود حذف کرده اید، می توانید آن ها را به سرعت و به راحتی با این نرم افزار بازیابی کنید. ریکاوری مموری micro sd یکی از کارهای معمول افرادی است که به دلیل اشتباهات رایج منجر به حذف اطلاعات سیستم های خود می شوند.
حذف تصادفی داده ها ممکن است توسط افراد مبتدی یا کودکان انجام گیرد. کارت sd اطلاعات نرم افزاری پاک شده شما را در فاصله چند کلیک باز می کند.
حذف تصادفی داده های شما آسان تر از چیزی است که فکر می ‌کنید و چندین دلیل بالقوه وجود دارد. این امر می تواند از نقص سخت افزاری یا سیستم برق باشد. همچنین خطای انسانی نیز گاه عاملی برای پاک شدن تصادفی اطلاعات است.

ابتلا به ویروس

آلودگی به ویروس یا بد افزار می تواند، باعث از دست رفتن اطلاعات شود. در صورتی فایل های مهم شما بر می گردند که ویروس پاک شده باشد. به این صورت ریکاوری به راحت ترین شکل ممکن انجام می‌ گیرد.
برای پاک کردن ویروس می ‌توانید از ضد ویروس های مختلف استفاده کنید. البته بهتر است ضد ویروس را در هر سیستمی که استفاده می کنید.
استفاده از ضد ویروس می ‌تواند هم از داده های شما در هر شکلی که باشند، محافظت کند و هم احتمال پاک شدن آن ها را به صفر نزدیک تر کند. بنابراین اگر در صورت خطای انسانی یا سیستمی دستگاه شما به ویروس مبتلا شد و فایل های شما حذف شد، نرم‌ افزار sd یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید زیرا هم صرفه مالی بسیار زیادی دارد و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، داده های پاک شده شما را بر می گرداند.

ریکاوری-اطلاعات-مموری-micro-sd

خرابی کارت

از دست دادن فایل های موجود در سیستم می تواند در نتیجه خرابی کارت باشد. به این صورت sd داده های از دست رفته را دوباره اسکن می کند و در دستگاه، ذخیره سازی می کند.
ریکاوری مموری micro sd در صورت خرابی کارت به راحتی انجام می پذیرد. اگر شما زودتر از خرابی کارت باخبر شوید، می توانید با تعمیر یا نو کردن آن به بازیابی اطلاعات گذشته بپردازید.

مزایای ریکاوری micro sd

یک رابط کاربر پسند و به صرفه
داده ها را از انواع کارت های حافظه بازیابی می کند
فایل ها را از دوربین های دیجیتال به دستگاه های تلفن همراه بازیابی می کند
اسکن سریع و عمیق برای یافتن تمام داده های از دست رفته شما فراهم می آورد
میزان موفقیت بالا
پشتیبانی از تمام فایل ها
سیستم بازیابی را با پیش نمایش تایید می‌ کند

بازیابی عکس و فیلم

ریکاوری مموری micro sd می‌ تواند برای بازگرداندن عکس ها و فیلم های شما انجام گیرد. البته بازگرداندن فایل ها می تواند در قسمت سطل زباله مموری راحت تر باشد اما اگر فایل های فیلم و عکس از قسمت سطل زباله نیز پاک شده اند، بازگرداندن آنان به صورت sd بسیار راحت خواهد بود.
اکثر افراد می ‌توانند طرز استفاده از sd را به راحت ترین شکل ممکن یاد بگیرند و به بازیابی عکس و فیلم خود از مموری بپردازند. بسیاری از اشتباهات رایج در هنگام استفاده از مموری می تواند باعث پاک شدن آن شود.
به طور مثال بازی گوشی کودکان می تواند عاملی برای پاک شدن عکس و فیلم باشد. در صورت حواس پرتی نیز این امکان وجود دارد که فیلم های موجود در کارت حافظه شما پاک شوند.
بنابراین در هیچ صورت نیازی به نگرانی نیست زیرا ریکاوری مموری micro sd یکی از بهترین راه‌ هایی است که می تواند به بازیابی اطلاعات پاک شده شما از جمله عکس و فیلم بپردازد.

بازیابی فایل های ورد

بسیاری از افراد متن های نوشتاری ورد خود را از دست می دهند. در قسمت ‌های بازیابی اطلاعات ورد قسمتی به نام سند ها وجود دارد، شما می ‌توانید حتی اگر فایل در خود وارد پاک شده است آن سند را از این قسمت پیدا کنید.
اگر در قسمت سند فایل های ورد پاک شده شما پیدا نشد، می توانید از sd استفاده کنید به این صورت با چند کلیک ساده می توانید، فایل های ورد از دست رفته را بازگردانید. بنابراین نیازی به صرف هزینه زیاد برای طراحی دوباره فایل های ورد از دست رفته نیست.
به این صورت ریکاوری متن های نوشتاری دیگر شما در برنامه های دیگر نیز انجام می پذیرد. فقط کافی است که از sd استفاده کنید تا متن های نوشتاری شما در هر بازه زمانی که از دست رفته اند باز گردند و دوباره آن ها را در مموری ببینید.

 

هرگونه کپی برداری از مقاله ریکاوری مموری Micro SD بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.
نویسنده : آرین آرمیون
منابع : تجربیات تیم ایمن هارد و  Seagate.com

4.9/5 - (8 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.