ایمن هارد مرکز ریکاوری هارد بازیابی اطلاعات

نیاز به مشاوره دارید؟

ریکاوری اطلاعات هارد لپ‌تاپ

ریکاوری هارددیسک داخلی لپ‌تاپ

ریکاوری هارد لپتاپ زمانی برای ما مهم میشود که اطلاعات داخل لپتاپ از اهمیت بسیاری برخوردار باشند. در اینجا به دنبال هر راهی میگردیم تا به واسطه آن بتوانیم اطلاعات را بازگردانی کنیم. عده ای از افراد به دنبال نرم افزارهای رایگان و پر خطری میروند که جدای از اینکه کارایی ندارند، ممکن است آسیب هایی به لپتاپ و کامپیوتر وارد کنند. یکی از این آسیب ها فشار وارد کردن به رایانه شماست. در این مطلب کمکتان میکنیم تا بهترین روش ریکاوری هارد لپتاپ را بشناسید.

ریکاوری هارد لپتاپ با نرم افزارهای رایگان

هر چند ممکن است نرم افزارهای رایگان اطلاعات شما را اندکی هم بازگردانی کنند اما در نهایت این مسئله هم وجود دارد که به لپ تاپ تان آسیب های جدی وارد کرده و معایبی را به همراه داشته باشند. در ادامه به توضیح برخی از معایب نرم افزارهای رایگان در بازیابی اطلاعات هارد لپتاپ میپردازیم:

یکی از مهم ترین این مشکلات که عمدا مشتری های ما با آن مواجه میشوند عدم اطلاع از نوع و کار و عدم انتخاب درست نرم افزار میباشد که به جای ریکاوری کردن ، شروع به وایپ کردن اطلاعات میشوند که در نهایت هیچ کس در دنیا نمیتواند آن را ریکاوری کند.

مورد بعدی این است که اکثرا اطلاعات ناقص و بدون فولدر بندی ریکاوری میشوند که این مورد برای خیلی ها موضوع نگران کننده ای است.

در صورتی که هارد شما دچار خرابی فیزیکی کوچک مثل بدسکتور باشد احتمال پیشرفت خرابی و در نهایت علاوه بر ریکاوری نشدن باعث خرابی شدید هارد شود.

انتقال ویروس به رایانه یکی از عمده ترین مشکلاتی که نرم افزارهای رایگان بازگردانی اطلاعات میتوانند به همراه داشته باشند انتقال ویروس به رایانه است.
در واقع وقتی شما نرم افزاری را با اسم ریکاوری دانلود میکنید ممکن است این نرم افزار یک بدافزار بوده و به شکل ویروس در رایانه تان عمل کند.
اغلب نرم افزارهای رایگان ریکاوری توسط هکرها کرک شده اند و همین مسئله بیانگر این است که شاید هکرها نرم افزار را با بدافزارهایی وارد سیستم شما کنند تا به این شیوه اقدام به هک رایانه تان نمایند.

 

عدم تاثیرگذاری در مشکلات سخت افزاری

اگر به فکر بازگردانی هارد لپتاپ تان هستید بهتر است بدانید که نرم افزارهای رایگان نمیتوانند تاثیری در مشکلات سخت افزاری
بگذارند. مثلا اگر به دلیلی مثل ماژولهای خراب، هدهای آسیب دیده، پلترهای خراش خورده یا … اطلاعاتتان را از دست داده باشید، نرم افزارها نمیتوانند کمکی در این زمینه به شما کنند.

در واقع نرم افزارها فقط با سیستم داخلی هارد و سیستم نرم افزار آن کار دارند و اگر اطلاعات به صورت نرم افزاری پاک شده باشند میتوانند تا حدودی بصورت ناقص و درهم در بازگردانی اطلاعات به شما کمک کنند.

خراب تر شدن هارد

زمانی که برای ریکاوری هارد لپتاپ از نرم افزارهای رایگان استفاده میکنید، هدهای خراب تلاش میکنند تا سکتورها را بخوانند و همین مسئله موجب میشود تا خرابتر شوند. اگر بخواهید با یک هارد خراب به کار ادامه دهید، همین امر میتواند به طرز چشم گیری موجب از دست دادن اطلاعاتتان بشود.

در این زمان بهتر است که هیچ کاری نکنید و فقط با مراکز خدماتی در زمینه ریکاوری هارد لپتاپ تماس بگیرید تا بدون هیچ دردسری اقدام به رفع مشکل کرده و اطلاعاتتان را بازگردانی نمایید.

ریکاوری هارد داخلی لپ‌تاپ

ریکاوری هارد لپتاپ با کیفیت

اکنون که با مشکلات نرم افزارهای رایگان آشنا شدید، کار عقلانی این است که از آنها فاصله گرفته و به فکر روشهای درست تر و بهتر باشید. اما چه روشی میتواند جایگزین نرم افزارهای رایگان شود؟ مراکزی هستند که با آخرین تجهیزات به روز دنیا اقدام به ریکاوری هارد لپتاپ شما میکنند.

این مراکز با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را نسبت به روشهای دیگر بازگردانی اطلاعات خواهند داشت.به عنوان مثال مرکز ایمن هارد یکی از مراکز ریکاوری هارد لپتاپ، فلش مموری و … است که با تجهیزات کامل خود اقدام به بازگردانی اطلاعات مهم هارد لپتاپ تان میکند. این مرکز اطلاعاتی که به دلایل مختلف مثل ضربه خوردن هارد لپتاپ یا پاک شدن اشتباهی اطلاعات داخل لپتاپ حذف شده اند را در سریعترین زمان بازگردانی کرده و در اختیارتان قرار میدهد.

نکته قابل توجه در مورد مرکز ایمن هارد این است که اطلاعات شما بدون هیچ افت کیفیتی بازگردانی میکند. یعنی اگر اطلاعات تان پاک شد و به ایمن هارد مراجعه کردید میتوانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات از دست رفته درست به مانند همان کیفیت قبلی به دستتان میرسند و بازگردانی میشوند.

ریکاوری هارد لپتاپ برندهای مختلف

برای مرکز ایمن هارد برند لپتاپ شما مهم نیست، هر برند لپتاپی که داشته باشید، از ایسوس گرفته تا لنوو ، در مجموعه ما قابل تعمیر و ریکاوری هستند. اگر به هر دلیلی اطلاعات تان را از دست دادید، همان لحظه با پشتیبانی ما در بخش ارتباط با ما ، تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند که
هارد را به دست آنها برسانید که اطلاعات شما را درست به مانند روز اول تحویلتان دهند.

کارشناسان و متخصصان ایمن هارد با تجربه هستند و با علمی که در این زمینه دارند توانایی بازگردانی اطلاعات انواع برندهای لپتاپ را دارند و میتوانند در کوتاه ترین زمان اقدام به ریکاوری هارد لپ تاپ نمایند. همچنین از آن جا که تجهیزات به روز و کاملی داریم ، به راحتی امکان بازگردانی اطلاعات را داریم و در صورتی که هارد دست کاری نرم افزاری و سخت افزاری نداشته باشد ، در این زمینه به مشکلی نداریم.

 

ریکاوری هارد لپ تاپ با قیمت مناسب

مراکز مختلف ممکن است هزینه های گزافی را برای بازگردانی اطلاعات لپتاپ از شما بگیرند. این مراکز حتی ممکن است اطلاعات را با افت کیفیت شدید به شما تحویل دهند و به هیچ عنوان کار با کیفیتی به شما تحویل ندهند. مجموعه ایمن هارد با تجهیزات به روزی که دارد کیفیت اطلاعات را تضمین کرده و علاوه بر این موضوع با کمترین قیمت خدمات ریکاوری را برایتان انجام خواهد داد.

متخصصین ما در تلاش هستند تا همواره رضایت مشتریان خود را حفظ کرده و آنها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنند. به همین جهت همواره میکوشیم تا با قیمتی رقابتی کاری با کیفیت برای مشتریان انجام دهیم.

یکی از ویژگی های ممتاز ایمن هارد که هزینه ای را از روی دوش مشتریان برمیدارد، تست رایگان هارد است. یعنی برای اینکه هارد توسط متخصصین ایمن هارد تست شود نیازی به پرداخت هزینه نیست. همین مسئله موجب میشود تا هزینه زیادی از روی دوش شما برداشته شود و نیازی نباشد که برای چک کردن هارد هم پولی پرداخت کنید. ایمن هارد با اهمیت به مشتریان همواره در ردیف بهترین مراکز ریکاوری هارد لپ تاپ و … قرار گرفته و موجب رضایت بیشتر مشتریان خود میشود.

اگر اطلاعات هارد لپ تاپ شما هم با مشکل مواجه شده ، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان به شما کمک
کنیم تا هارد را به دست شان برسانید که در کمترین زمان هارد را با تمام اطلاعاتی که از دست داده بودید تحویل بگیرید.

 

 

هرگونه کپی برداری از مقاله ریکاوری هارد لپتاپ بدون ذکر لینک منبع مجاز نمیباشد.
نویسنده : آرین آرمیون و مائده مهرابی
منابع : تجربیات تیم ایمن هارد

5/5 - (5 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.